Problem z HTML Help

System: Win XP PRO SP2 + wszystkie łaty

Otwieram dowolny plik CHM. W zakładce "Wyszukaj" wpisuję wyraz, który chcę
odlaleźć w tym pliku. Pojawiają się jakieś rezultaty. Wybieram jeden z nich.
Wyświetlany poprawnie jest poszukiwany temat. Ale... gdy zamykam plik pomocy
pojawia się błąd systemowy "Wystąpił problem z aplikacją Microsoft HTML Help
Executable i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty." W raporcie o
błędach mam:

Sygnatura błędu:

AppName: hh.exe AppVer: 5.2.3790.2453 ModName: itircl.dll
ModVer: 5.2.3790.2453 Offset: 000091ae

I tak dzieje się zawsze przy opisanej czynności. Co zrobić, aby działało poprawnie tj. bez błędu ? Gdzie tkwi przyczyna
wyrzucania tego błędu ?

Odpowiedzi: 1

Sprobuj podmienic pliki itircl.dll, itss.dll, tcc.dll plikami z plyty instalacyjnej lub folderu system32/dllcache.
Pliki hh.exe i itircl.dll zawierala rowniez poprawka KB896358. Moze to ona cos Ci spierdzielila ?
EL NINO
Dodano
23.11.2005 22:31:58
MarekSaw
Dodano:
23.11.2005 15:27:32
Komentarzy:
1
Strona 1 / 1