problem z dźwiękiem

:x Program Windows Media Player nie moźe odtworzyć pliku, poniewaź wystąpił problem z urządzeniem dźwiękowym. Urządzenie dźwiękowe moźe nie być zainstalowane na komputerze, moźe ono być uźywane przez inny program lub moźe nie działać prawidłowo.gdy chce zainstalowac pojawia się komunikat źe nie wykryto urządzeń!!!!!głosniki mam włączone ale dalej nie ma dźwięku bardzo prosze o pomoc!!!!!jestem laikiem więc prosze o dokładne instrukcje!dzięki za wszystko

Odpowiedzi: 7

a nie masz czasem 2 kart audio: na płycie(zintegrowanej) i w pci ??
leon1313
Dodano
28.02.2005 17:59:50
aha jeszcze jedno jak wchodze do menagera urzadzeń to sa tam źółte pytajniki przy:kontroler multimediów audio i kontroler pci simple comunications gdy wchodze zarówno w jeden jak i w drugi pisze ze Sterowniki tego urządzenia nie są zainstalowane. (Kod 28)
gdy dam na instaluj to pojawia sie komunikat:nie mozna zainstalowac tego sprzetu!sprzęt nie moźe być zainstalowany bo kreator nie moze onalezć wymaganego oprogramowania moze to jakos pomoźe w rozwiazaniu prosze o pomoc i dokładna instrukcje dziekiz góry!!!czekam pa pa
konka
Dodano
28.02.2005 15:47:14
niestety nie pomogło zainstalowałam aktualizacje ekspresowo z wyjątkiem Dodatek Service Pack 2 dla systemu Windows XP bo nie wiem czy to potrzebne!dalej gdy wchodze na windows media plyer pojawia się taki komunikatProgram Windows Media Player nie moźe odtworzyć pliku, poniewaź wystąpił problem z urządzeniem dźwiękowym. Urządzenie dźwiękowe moźe nie być zainstalowane na komputerze, moźe ono być uźywane przez inny program lub moźe nie działać prawidłowo.moje dane o komputerze toSystem operacyjny Microsoft Windows XP Professional
Pole Wartość
Dodatek service pack systemu operacyjnego –
Pole Wartość
Internet Explorer 6.0.2600.0000 (IE 6.0 – Windows XP)
Pole Wartość
DirectX 4.08.01.0810 (DirectX 8.1)
Pole Wartość
Nazwa komputera ANIA–W76IW8OSSQ
Pole Wartość
Płyta główna
Pole Wartość
Typ procesora AMD Duron XP, 1100 MHz (11 x 100)