problem z dostepem do mojego konta administratora
Do tej pory nie mailem kont w systemie, bede mial jednak gosci i chcialem dla nich jakies zalozyc. Zastrzeglem sobie najpierw dostep do "Moje Dokumenty" na koncie administratora, wiec nie ma tam dostepu z innego konta. Potem okazalo sie, ze aby utworzyc nowe konto, trzeba zalozyc jakies administratorskie. Tak tez zrobilem. Jednak po resecie, zniknelo moje pierwotne konto, w ktorym zostaly wszystkie moje pliki i ustawienia. Jak uzyskac tam dostep ponownie?
pozdro;)
Odpowiedzi: 1
W eksploratorze:
Narzędzia>>Opcje folderów>>Widok>> Odznacz "Użyj prostego udostępniania plików (zalecane)">>Ok
Teraz wybierz folder do którego uprawnienia chcesz uzyskać, zaznacz go i:
PPM>>Właściwości>>Zakładka "Zabezpieczenia" i tu kombinuj;)
Strona 1 / 1