problem z dostepem do mojego konta administratora

Do tej pory nie mailem kont w systemie, bede mial jednak gosci i chcialem dla nich jakies zalozyc. Zastrzeglem sobie najpierw dostep do "Moje Dokumenty" na koncie administratora, wiec nie ma tam dostepu z innego konta. Potem okazalo sie, ze aby utworzyc nowe konto, trzeba zalozyc jakies administratorskie. Tak tez zrobilem. Jednak po resecie, zniknelo moje pierwotne konto, w ktorym zostaly wszystkie moje pliki i ustawienia. Jak uzyskac tam dostep ponownie? pozdro;)

Odpowiedzi: 1

W eksploratorze: Narzędzia>>Opcje folderów>>Widok>> Odznacz "Użyj prostego udostępniania plików (zalecane)">>Ok Teraz wybierz folder do którego uprawnienia chcesz uzyskać, zaznacz go i: PPM>>Właściwości>>Zakładka "Zabezpieczenia" i tu kombinuj;)
lukasz_z
Dodano
09.08.2009 18:22:11
shevet
Dodano:
09.08.2009 11:46:19
Komentarzy:
1
Strona 1 / 1