Powolna praca kompa

Mam problem z muleniem komputera.W podglądzie procesów menadźera zadań mam uruchomionych 24 procesy.Nie iem niestety które mogę bezpiecznie wyłączyć. Wiem źe mogę pokazać na forum te procesy ale nie iem jak to zrobić Jestem początkujący.Proszę o wyrozumiałość i pomoc

Odpowiedzi: 11

Dzięki za zainteresowanie. Jeśli jest to aplikacja Symanteca to ok .Myślałem źe to jakiś nieproszoy gość z netu.Jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie a "mulenie" to juź chyba uroda XP–ka
roman1
Dodano
22.12.2004 16:27:59
W support Symantec`a było info na temat 'problemów' zamykania ccAPP.exe z którego wynikało źe nie jest to błąd aplikacji, tak ma być i naleźy kumunikat o zamykaniu zingnorować.

Niestety nie moge znaleść linka do tego artykułu.
Jak Tobie zaleźy na info to Google i Support czekają.

BTW, bardzo często występuje po uźyciu floppy i pózniejszym zamknięciu systemu.

Roman1, poza tym moźna sobie jedynie pogdybać co moźe być nie tak, a dlaczego ?
Bo nikt nie jest wróźką i nie wie co masz u siebie w systemie.

Żeby sprawdzić co ewentualnie jest nie tak to dostałeś propozycje w link`ach, a źe z nich nie korzystasz to zostaje jedynie dalsze gdybanie.
McScr@by
Dodano
22.12.2004 15:23:46
To jest jeden z plików od Symanteca, a źe długo się zamyka to juź taka bywa czasem jego uroda.
Rebe
Dodano
22.12.2004 14:59:07
Defragmentację przeprowadzam w miare często[jeśli jest taka potrzeba].iexplore.exe zajmuje najwięcej pamięci[42 520]A takźe CCAPP.exe i z tą aplikacją mam problem bo przy wyłączaniu kompa zawsze wyświetla źe nie moźe zostać zamknięta Do czego ona słuźy i skąd się wzięła bo wcześniej jej nie było
roman1
Dodano
22.12.2004 14:53:39
dzięki error :D ale zle sformułowałem pytanie :) ja wiem co i ile mi zjada chodziło mi o odpowiedz załozyciela topiq
takie małe nieporozumienie ale jeszcze raz thx 8)
Rudiczek
Dodano
21.12.2004 22:45:34
Rudiczek:
a jaki proces najwięcej zajmuje pamięci ewentualnie czsu procesora?