Pomozcie....!!!:) Jak zmienić wpis w rejestrze.

witam mam problem z komputerem przeczytalam na forum jak go rozwiazc ale niestety jestem zielona w tych sprawach i ktos musi mi to bardziej wytlumaczyc :W kluczu HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop sprawdź wartość wpisu AutoEndTasks - jak ma 0 to ustaw na 1 i sprawdź. bardzo prosze o pomoc!!!

Odpowiedzi: 7

a wiec nie wiedzialam co zrobic wiec wpisalam "regedit" no i zobaczylam ze dalej jest to samo co napisal żółty... no i udalo mi sie dotrzec do celu:) ale mam jeszcze problem jak wylaczam to wyskakuje mi GDI+ Window co mam zrobic tym razem? czy wogole brac sie samodzielnie za to z wasza pomoca czy wezwac fachowca niech sam to zrobi?
Paulina2905
Dodano
20.06.2007 21:09:49
jest:mryellow: zrobilam!!!:d/ uffff..... dziekuje za pomoc i przepraszam za klopot:)
Paulina2905
Dodano
20.06.2007 20:45:09
Był post autorki, ale widocznie zdecydowała się go usunąć. Ale mimo wszystko wklejam com napisał. (...) Wklej to do notatnika: [code]Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop] "AutoEndTasks"="1"[/code] Zapisz jako wszystkie pliki dodając rozszerzenie reg. Teraz kliknij dwa razy na plik i potwierdź.
Bobi
Dodano
20.06.2007 20:43:04
Był post, ale widocznie autorka usunęła. Ale wklejam: (...) Albo inaczej, wklej to do notatnika: [code]Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop] "AutoEndTask"="1"[/code] Zapisz jako wszystkie pliki dodając rozszerzenie reg. Teraz kliknij dwa razy na plik i potwierdź.
Bobi
Dodano
20.06.2007 20:40:49
Bobi
Dodano
20.06.2007 20:38:42
hmmm biore uruchom ale musze cos wpisac:/
Paulina2905
Dodano
20.06.2007 20:30:32