Witam
Po włączeniu lapka pojawia mi się od razu taki komunikat "winlogon.exe napotkał problem i musi zostać zamknięty". Następnie pojawia się drugi komunikat:"Wystąpił problem z aplikację Explore.EXE i zostanie ona zamknięta" po czym komputer się zamyka ... i tak w kółko.
Co mam z tym zrobić? :(
Powiem tylko ze mam XP SP2. Laptop ASUS VBI S96S Santa Rosa. I dopiero co miałem wymienianą płytę główną oraz formatowany dysk.
Proszę o ratunek, jak sobie najprościej z tym poradzić? Tylko podpowiadajcie prosze tak jak "krowie na rowie" bo nie jestem w te klocki, aż tak bystry.
Odpowiedzi: 5
Ucho-tyle tylko ze blad pojawia mi sie wlasnie gdy wpisuje polecenia ktore podal rokko...:/
mam podobny problem z winlogon.exe,gdy wpisuje te polecenia pojawia mi sie komunikat:
"Nie mozna utworzyc pliku winlogon.exe zdekompresowano 0 plikow plik<ów>."
Co moze byc nie tak?
Spod konsoli odzyskiwania przywróć pliki (przy użyciu płytki instalacyjnej):
- winlogon.exe
- explorer.exe
Procedura przywrócenia:
expand X:\i386\winlogon.ex_ C:\Windows\system32
expand X:\i386\explorer.ex_ C:\Windows
Aby dowiedzieć się pod którą literą znajduje się Twój napęd CD wpisz komendę:
MAP
Dodatkowo przeskanuj kompa:
[url=http://www.download.com/Spyware-Doctor-Starter-Edition/3000-8022_4-10704508.html]Spyware Doctor Starter Edition[/url],
[url=http://download.softpedia.ro/dl/c95934f9ee85a4f1660de3013cdbd5ff/4852aa14/100006773/software/ANTIVIRUS/trsetup.exe]Trojan Remover[/url],
[url=http://www.kaspersky.pl/resources/virusscanner/kavwebscan.html]Kaspersky Online Scanner[/url]
Podkładanie dysku z zainstalowanym systemem nie jest najlepszym rozwiązaniem. myślę że pierwsza opcja też nie jest bez wad ponieważ wirus może okazać się na tyle cwany i zainfekować drugi komputer... Decyzja należy do właściciela....
WIRUS!!!
Zeskanuj komputer programem antywirusowym.
Jak?
Wyjmij dysk twardy, podłącz do innego komputera (działającego), zeskanuj antywirusem owy dysk twardy (ten na którym jest zainstalowany wadliwy system)
LUB
Podłącz inny dysk twardy do twojego komputera (z zainstalowanym działającym systemem operacyjnym) i z niego zeskanuj antywirusem "uszkodzony dysk twardy".