Po ataku trojanów nie działają programy

Po ataku trojanów nie mogę otworzyć większości programów Microsoftu - IE, MS Office, nie działa notatnik, nie działają komendy w "Uruchom" (regedit, msconfig). Pojawia się komunikat "Nie można odnaleźć programu", albo, że "nie można uzyskać dostępu do usługi Instalator itd."  W program files poznikały aplikacje .exe. Może ktoś ma jakiś pomysł co z tym fantem zrobić? Czy czeka mnie instalowanie od nowa tych progrmów? Antywir nie zglasza już obecności wirusów, logi z hijacka wyglądają na czyste.

 Pozdrawiam

Odpowiedzi: 1

Może jednak ktoś się zlituje? Dokopałem sie do informacji o exefix i unhookexec, niestety w moim przypadku to nie zadziałało. Kiedy daję scal, albo zainstaluj - pojawia się komunikat, że nie można odnaleźć pliku .exe itd. W dalszym ciągu jestem w kropce...  
Faun
Dodano
04.12.2006 14:24:28
  • Faun 04.12.2006 18:47:18

    Dodam jeszcze, że nie działa mi Instalator Windows, chcę siezastosowac do wskazówek ze strony Microsoftu, ale nie mogę wprowadzić żadnej komendy z Uruchom, istny bajzel. Czy można po prostu zainstalowac ponownie tego instalatora z płyty?

  • Falek 04.12.2006 20:08:35

    Oczywiscie mozesz odpalic instalatora w windowsie i zrobic "odswiezenie"&nbsp; windowsa. Pomysl jeszcze nad naprawa bierzacej instalacji "R" jak odpalasz z plytki (nie konsola, chodzi o to drugie "R"), pozdrawiam<br>

Faun
Dodano:
04.12.2006 02:18:26
Komentarzy:
1
Strona 1 / 1