Po ataku trojanów nie działają programy
Po ataku trojanów nie mogę otworzyć większości programów Microsoftu
- IE, MS Office, nie działa notatnik, nie działają komendy w "Uruchom"
(regedit, msconfig). Pojawia się komunikat "Nie można odnaleźć
programu", albo, że "nie można uzyskać dostępu do usługi Instalator
itd." W program files poznikały aplikacje .exe. Może ktoś ma
jakiś pomysł co z tym fantem zrobić? Czy czeka mnie instalowanie od
nowa tych progrmów? Antywir nie zglasza już obecności wirusów, logi z
hijacka wyglądają na czyste.
Pozdrawiam
Odpowiedzi: 1
Może jednak ktoś się zlituje? Dokopałem sie do informacji o exefix i
unhookexec, niestety w moim przypadku to nie zadziałało. Kiedy daję
scal, albo zainstaluj - pojawia się komunikat, że nie można odnaleźć
pliku .exe itd. W dalszym ciągu jestem w kropce...
Strona 1 / 1
Dodam jeszcze, że nie działa mi Instalator Windows, chcę siezastosowac do wskazówek ze strony Microsoftu, ale nie mogę wprowadzić żadnej komendy z Uruchom, istny bajzel. Czy można po prostu zainstalowac ponownie tego instalatora z płyty?
Oczywiscie mozesz odpalic instalatora w windowsie i zrobic "odswiezenie" windowsa. Pomysl jeszcze nad naprawa bierzacej instalacji "R" jak odpalasz z plytki (nie konsola, chodzi o to drugie "R"), pozdrawiam<br>