PILNE!! Obejście hasła w XP!!

Jeszcze raz chciałabym poruszyc temat obejścia hasła w Xp przy logowaniu.
Po usunięciu SP2 i ponownym uruchomieniu kompa system zarządał hasła do systemu. Podanie hasła jakie zostało ustalone przy formatowaniu nie pomogło. Czy jedyny sposób na uruchomienie komputera to formatowanie XP??
Chciałabym zaznaczyć, źe nie jestem informatykiem i nie znam sie za bardzo za kompach, ale za pomoc w stylu "obejść monitor, aby obejść hasło" , z góry dziekuje.
Bardzo proszę o rzetelna i szybka pomoc. Mam na dysku C waźne informacje!!!! Pilne!!!

Odpowiedzi: 11

Własnie o to sie rozchodzi Seeker
Sam bym tego artykułu nie napisał i nie podałbym nazwy programu gdybym nie zaufał Ani
Jeśli sama by chciała znalazłaby, poniewaz jest ogolnie dostępny
Gdyby ktos wprost napisał jak zresetowac hasło bo brat/ciocia/ojciec... mu je załozył to nie dostalby tej odpowiedzi, tak samo gdyby ktos sypał ogolnikami co do okolicznosci zapomnienia/samoistnej zmiany hasła
Mysle ze argumentacja nie jest z ksiezyca, wybaczcie ale do łamania haseł reki wiecej nie przykładam
Bobi
Dodano
06.02.2005 10:06:12
O łamaniu hasła nie napiszę nic, przedpiscy juź to zrobili wcześniej.
Poza tym czy to śliski temat? – myślę źe jeśli jest podany ogólnie dostępny przepis jak to zrobić /zresetować hasło/, to IMO nielegane nie będzie jeśli
to podam :
http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_89899.html
Seeker
Dodano
06.02.2005 01:39:13
Sorki za błędy, ale juź mnie głowa od tego rozbolała:)
Ania981
Dodano
06.02.2005 01:14:42
Moźe to i jest śliski temat, ale Mocrosoft powinno wymyśleć sposób odzyskiwania hasła dla osób które go zapomniały !! A prawdziwi hakerzy na pewno na tym forum nie beda sie dowiadywać jak omijac hasła w windows'ie, bo ju to umieja ;)
Tylko tacy "uzytkownicy XPeków" jak ja moga mieć z tym problemy :oops:
Tym bardziej dziekuje za pomoc i ostrzegam przed usówaniem SP2 z kompa bo skończy sie padem systemy jak u mnie:(
Ania981
Dodano
06.02.2005 01:13:08