Parę pytań.
Posiadam Toshibe Satelite Pro A300 z vistą business.
Tzn na płycie dostałem Recovery XP a na dysku była już vista którą też sobie nagrałem na płytę.
I tu moje pierwsze pytanie. Czy mogę jakoś ściągnąć XP z internetu i po prostu wpisać key z pod laptopa?
Słyszałem że mając viste business mam jakąś zniżkę na windowsa 7 ? prawda to?
Jaki jest najlepszy program do optymalizacji XP? coś typu TuneUp Utilities 2010 ?
Pytanie może nie dotyczące XP ale może będzie się ktoś orientował. Jeżeli zakupiłem laptopa i mam gwarancje na dwa lata. Mam go ok. pół roku. To jeżeli chcę go w środku przeczyścić (wentylator itd.) to muszę go wysyłać gdzieś ? Czy mogę zrobić to sam? Czy może zrobią mi to w pierwszym lepszym sklepie z serwisem? (chodzi o to żebym nie utracił gwarancji)
Odpowiedzi: 9
no to extra bo ja zakupiłem laptopa w sklepie dnia 2009-06-12, a otrzymałem informację od sprzedawcy że będę mógł zrobić w przyszłości upgrade do 7:/ napisałem do nich email.
Nie pozwalam sobie na takie podejrzenia bez uzasadnienia. Raczej chodziło mi o to, że producent może wymagać np. dowodu zakupu.
Co do ceny - to znowu napiszę - masz tam napisane czarno na białym co i jak.
I na koniec - można zamówić tylko odpowiednik wersji którą się posiada. To też jest tam przedstawione w formie tabelki.
pewnie kradziony co ?:d
papiery i wszystko mam za w innym domu na drugim końcu Polski.
a jeżeli ktoś kupił wcześniej to gdy wpisze serial to mu wyświetli że nie kwalifikuje się ?
bo mój kumpel kupił wcześniej niż ta promocja jest a może dodać do koszyka i właśnie nie wie czy zamówić. Niby w koszyku pisze 30 zł niecałe ale jak przyślą mu i wybuli 800 zł to by był kwas...
a i jeszcze jedno. Można zamawiać tylko 32 bity? bo taki mi dodaje do koszyka.
a jeżeli nie pamiętam dokładnie kiedy kupiłem laptopa i nie mam żadnych papierów to mogę jakoś to sprawdzić w internecie czy się zaliczam ?Bo mój model widzę należy do listy którym się należy upgrade ale nie wiem czy akurat kupiłem po tej dacie.
-
Może mam jeszcze przyjechać i wymienić pieluchę ? ](*,) Człowieku - masz tam WSZYSTKO opisane: wpisujesz numer seryjny laptopa, system sprawdza, jak jest ok to przechodzisz do strony zamówienia .... Natomiast nie posiadanie żadnych papierów - to już bardzo podejrzana sprawa - ale to nie mój sprzęt to co będę się przejmował.
Ja naprawdę nie rozumiem, dlaczego ja potrafię znaleźć te informacje - a ty nie ....
http://ce.computers.toshiba-europe.com/innovation/pl/generic/windows7-versions
Czyli się łapię. Ale jeżeli zrobię upgrade to coś za to zapłacę ? Jeżeli tak to ile?
I jeszcze jedno.
czym się mniej więcej różni Windows 7 Pro od Ultimate?
http://laptops.toshiba.com/windows7upgrade-learnmore
[quote]Hmmm wersję upgrade zawsze kupisz taniej niż wersję BOX, ale podejrzewam że chodzi ci raczej o Gwarancję Aktualizacji. Jeśli tak, to kluczową kwestią jest data zakupu laptopa (bodajże po którymś-tam czerwca 2009). Możesz sprawdzić czy się łapiesz na stronie producenta.[/quote]
Nie mogę nigdzie znaleźć może jakiś link?
[quote=baza0]
Tzn na płycie dostałem Recovery XP a na dysku była już vista którą też sobie nagrałem na płytę.
I tu moje pierwsze pytanie. Czy mogę jakoś ściągnąć XP z internetu i po prostu wpisać key z pod laptopa?[/quote]
Nie. Musisz użyć Recovery XP.
[quote=baza0]Słyszałem że mając viste business mam jakąś zniżkę na windowsa 7 ? prawda to?[/quote]
Hmmm wersję upgrade zawsze kupisz taniej niż wersję BOX, ale podejrzewam że chodzi ci raczej o Gwarancję Aktualizacji. Jeśli tak, to kluczową kwestią jest data zakupu laptopa (bodajże po którymś-tam czerwca 2009). Możesz sprawdzić czy się łapiesz na stronie producenta.
[quote=baza0]Jaki jest najlepszy program do optymalizacji XP? coś typu TuneUp Utilities 2010 ?[/quote]
Najlepsza jest wiedza (przez W - a nie czytanie poradników małego mechanika komputerowego), i zdrowy rozsądek.
[quote=baza0]Jeżeli zakupiłem laptopa i mam gwarancje na dwa lata. Mam go ok. pół roku. To jeżeli chcę go w środku przeczyścić (wentylator itd.) to muszę go wysyłać gdzieś ? Czy mogę zrobić to sam? Czy może zrobią mi to w pierwszym lepszym sklepie z serwisem? (chodzi o to żebym nie utracił gwarancji)[/quote]
Nie. Rozebranie laptopa tak, by w razie czego nie podważyć gwarancji jest praktycznie niemożliwe. Musisz sprzęt dostarczyć do autoryzowanego punktu serwisowego. Jeszcze raz podkreślę - autoryzowanego.
Strona 1 / 1
[quote=baza0]no to extra bo ja zakupiłem laptopa w sklepie dnia 2009-06-12, a otrzymałem informację od sprzedawcy że będę mógł zrobić w przyszłości upgrade do 7:/ napisałem do nich email.[/quote] No to brawo i hurraa!! Nareszcie coś zrobiłeś sam i biedny [b]Veers[/b] będzie mógł odetchnąć. [b]Veers[/b] moje najszczersze wyrazy uznania dla twojej cierpliwości.
[quote=adam_broda]moje najszczersze wyrazy uznania dla twojej cierpliwości.[/quote] :mryellow: I ja się dołączam :mryellow: