Outlook 2007 SP2 nie uruchamia się- błąd o niemożliwości otwarcia okna

Witam, przeczesałem forum i bazę wiedzy, ale wygląda na to, że chyba nie było takiego problemu..](*,) Używam oryginalnego Office 2007 Standard edition zakupionego w USA (czyli język angielski) z SP 2 i wszystkimi aktualizacjami, na laptopie z win vista 32 bit też w angielskiej wersji. W komputerze działa też z sukcesami najnowszy i oryginalny kaspersky internet security. Wstęp: Od momentu zainstalowania SP 2 do office 2007 (co miało miejsce w dniu jego wydania) przy uruchamianiu się systemu, na pasku pojawia się ikona outlooka (nie ma programu w autostarcie ani w rejestrze w sekcji RUN) i po jej kliknięciu otwiera się okno programu. W wykazie procesów w menadżerze zadań widnieje oczywiście outlook. Rozwinięcie: Wczoraj jednak po kliknięciu tej ikony pokazało się okno outlooka (u mnie na początku z reguły jest ono przez chwilę szare w sekcji bez zawartości) po czym po chwili okno znika, ikona na pasku robi się szara z krzyżykiem (jak offline) i pojawia się napis, że outlook nie mógł otworzyć okna programu- bez kodu błędu ("Cannot start Microsoft Office Outlook. Cannot open the Outlook window"). Ikonka znika, nie ma programu w usługach. To samo przy każdej kolejnej próbie. Nie pomaga restart, diagnoza office'a, reinstall samego outlooka. Nie próbowałem reinstalki całego office'a ani reinstalki SP2, o ile to możliwe (?).. Nie wiem czy to może mieć związek, ale wcześniej (już z SP 2) często outlook uruchamiał się w ten sposób, że pojawiał się komunikat, że program przestał odpowiadać i że windows próbuje go uruchomić ponownie, co się szybko udawało i dalej program działał bez problemów. Być może mogło to być spowodowane jednoczesnym uruchamianiem kilku programów i jednoczesnym szybkim skanowaniem antywira. Jeśli to miałoby być jednym z powodów to zupełnie nie zależy mi na autostarcie outlooka, ale nie wiem też jak to wyłączyć, bo nie ma go pod zwykłą nazwą na liście usług startujących z systemem, a po kliknięciu prawym usługi outlooka i odpaleniu "przejdź do usługi" nie podświetla konkretnej usługi. W autostarcie go nie ma, a w opcjach samego programu nie znalazłem czegoś w rodzaju: "uruchamiaj przy starcie windows". Zakończenie: Dzisiaj spróbuję zainstalować jeszcze raz SP 2 i jak to nie pomoże to wywalę i zainstaluję całego office'a, ale traktuję to jako ostaeczność, dlatego najpierw prośba o ewentualną pomoc na forum... Na koniec mała refleksja poza tematem: straszne jest przeszukiwanie forum z taką ilością tematów typu "mam problem" albo "pomocy"... ;-) Dziękuję każdemu, komu chciało się to przeczytać... ;-)

Odpowiedzi: 2

Różnica jednego czy więcej dni między postami pod sobą, to nie problem. Różnica minut to już flood :) A co do rozwiązania - jak to mawiają: lekarzu, lecz się sam. Gratuluję rozwiązania i miło, że je dopisałeś. Może kiedyś przyda się komuś innemu.
XanTyp
Dodano
21.05.2009 13:20:20
Sorry za podwójny wpis, ale rozwiązanie okazało się całkiem proste. Wystarczy w panelu sterowania odpalić pocztę, tam stworzyć nowy profil, ustawić go jako domyślny, a później zaimportować już z outlooka plik outlook.pst. Ręcznie trzeba jedynie ustawić konta pocztowe. Nie wiem czy da sięto rozwiązać inaczej/prościej, ale mi się udało w ten sposób.
MarcinL
Dodano
21.05.2009 13:04:47
MarcinL
Dodano:
20.05.2009 10:47:57
Komentarzy:
2
Strona 1 / 1