Outlokk Express – znikająca poczta

Witam Wszystkich,

Mam problem z Outlookiem Expressem. Wczoraj odpaliłem sobie ten program aby sprawdzić pocztę i okazało się, źe nie ma zawartości skrzynki odbiorczej (jest wysłane, i inne, brak tylko odebranej). Sprawdziłem domyślny katalog gdzie zapisywane są pliki .dbx i okazało się, źe jest tam plik skrzynka odbiorcza.dbx ale ma niewiele ponad 150 KB. Co stało się z moią skrzynką odbiorczą? Nic nie kasowałem, nic nie zmieniałem. Byc moźe (nie pamiętam dokładnie) przed tragedia wykonało sie kompaktowanie bazy. Proszę Was o pomoc. Pozdrawiam Marcin.

Windows XP SP 2 + MKS Vir 2005 i Outpost Firewall

Odpowiedzi: 5

moźe zobacz jeszcze tutaj pkt. 4 http://www.oehelp.com/OETips.aspx#4
adrian_28
Dodano
28.11.2005 20:56:47
Sprawdziłem na c, nie mam nigdzie źadnego innego pliku z rozszerzeniem .dbx !! Wygląda źe ten plik który mam to ten sam tylko jakimś cudem został wyczyszczony
marwod
Dodano
28.11.2005 13:46:06
odnośnie lokalizacji katalogów popatrz tutaj: http://www.agavk.p9.pl/strony/inter_outlook_ex_2.php
adrian_28
Dodano
25.11.2005 16:10:27
poszukaj moźe pliku odbiorcza.* moźe gdzieś jest jako pli temp ?,
sebudin
Dodano
24.11.2005 18:59:00
Sz. P. Pomocy!!!
marwod
Dodano
24.11.2005 15:39:59
marwod
Dodano:
24.11.2005 12:59:25
Komentarzy:
5
Strona 1 / 1