obraz na monitorze
Bardzo prosze o pomoc, napewno wiecie o co chodzi. Ja niestety jestem laikiem w tych komputerowych sprawach.
Wlaczylem kompa i po zalogowaniu sie xp obraz drastycznie sie zmniejszyl z wszystkich 4 stron. Probuje rozszerzyc na monitorze i udaje sie go powiekszyc na dol i gore. ale jezeli chodzi o szerokosc to juz nic nie moge zrobic i mam 2 czarne pasy po bokach. Monitor jest maly 15 a do tego te pasy czarne mi pomiejszaja.
ustawiona mam rozdzielczosc 800/600
i tylko w przypadku tej rozdzielczosci tak sie dzieje
bo na 1024na 728 obraz jest rozciagniety prawidlowo. BLagam pomocy.
Zauwazylem tez ze po wlacaniu kompa te wszystkie literki opadly troche na dol, nie sa tak jak kiedys na pelnym ekranie i jakby zmienily czcionke.
Dzieki z gory za pomoc
Wlaczylem kompa i po zalogowaniu sie xp obraz drastycznie sie zmniejszyl z wszystkich 4 stron. Probuje rozszerzyc na monitorze i udaje sie go powiekszyc na dol i gore. ale jezeli chodzi o szerokosc to juz nic nie moge zrobic i mam 2 czarne pasy po bokach. Monitor jest maly 15 a do tego te pasy czarne mi pomiejszaja.
ustawiona mam rozdzielczosc 800/600
i tylko w przypadku tej rozdzielczosci tak sie dzieje
bo na 1024na 728 obraz jest rozciagniety prawidlowo. BLagam pomocy.
Zauwazylem tez ze po wlacaniu kompa te wszystkie literki opadly troche na dol, nie sa tak jak kiedys na pelnym ekranie i jakby zmienily czcionke.
Dzieki z gory za pomoc
Odpowiedzi: 3
oj wcale nie taka poźna pora dla mnie :D
Seeker dzięki za radę
Krepa ja juź na nim pracuje 4 lata w tej rozdzielczości.
Seeker przeinstalowałem sterowniki do karty i niestety bez zmian.
pozostaje jeszcze sprawdzić monitor na innym kompie przy tej podziałce.
Seeker dzięki za radę
Krepa ja juź na nim pracuje 4 lata w tej rozdzielczości.
Seeker przeinstalowałem sterowniki do karty i niestety bez zmian.
pozostaje jeszcze sprawdzić monitor na innym kompie przy tej podziałce.
Krepa: