Nowe stery do neostrady
Witam wszystkich!
Mam taki problem ! nie potrafie sobie poradzić z nowymi sterownikami(2.0.3) do modemu sagem dostarczanego wraz z neo+
A mianowicie zmieniłem wpisy w pliku ini dotyczące wartości 35 8 0 takie były orginalnie, na
35 0 1 nie potrafie teraz dokładniej powiedzieć czego one dotyczą ale wiem źe tak się powinno zrobić (jestem laikiem wybaczcie)
Po zainstalowaniu sterowników i skonfigurowaniu połączenia gdy staram się połączyć wyskakuje mi błąd 721
Dzwoniłem do serwisu neostrady ale niestety po godzinnej dyskusji z konsultantem i róźnych kombinacjach z kompem wszystko spełzło na niczum
Jeśli moźecie to napiszcie w miare prosty sposób jak to mam zrobić.
Forum przeglądałem ale nie znalazłem :(
Pozdrawiam drakon :!: :!:
:?: :?: :?:
Mam taki problem ! nie potrafie sobie poradzić z nowymi sterownikami(2.0.3) do modemu sagem dostarczanego wraz z neo+
A mianowicie zmieniłem wpisy w pliku ini dotyczące wartości 35 8 0 takie były orginalnie, na
35 0 1 nie potrafie teraz dokładniej powiedzieć czego one dotyczą ale wiem źe tak się powinno zrobić (jestem laikiem wybaczcie)
Po zainstalowaniu sterowników i skonfigurowaniu połączenia gdy staram się połączyć wyskakuje mi błąd 721
Dzwoniłem do serwisu neostrady ale niestety po godzinnej dyskusji z konsultantem i róźnych kombinacjach z kompem wszystko spełzło na niczum
Jeśli moźecie to napiszcie w miare prosty sposób jak to mam zrobić.
Forum przeglądałem ale nie znalazłem :(
Pozdrawiam drakon :!: :!:
:?: :?: :?:
Odpowiedzi: 3
tpsa – teraz podwyźszymy sk********* abonament
mnie juź oni denerwują...
co tydzień mają jakieś dobowe usterki :evil:
pozatym proponuje nie instalować aplikacji neostrada plus, poniewaz w moim przypadku, rozchrzaniła mi ona cały system, a jedynie wejść w ich płytkę, zainstalować same sterowniki od modemu a system się sam skonfiguruje i będzie pięknie chodził...
pozdrawiam...
mnie juź oni denerwują...
co tydzień mają jakieś dobowe usterki :evil: