niebieska plansza i reset?
pojawia sie cos takiego.
STOP: 0x000000D1 (0xEFDF5000, 0,00000002, 0x00000001, 0xF73364BD
Nvata.sys- adres F73364BD base at F7335000, date stamp 428a9013
jestem laikiem wiec prosze o pomoc.
Odpowiedzi: 5
Żeby choć było wiadomo jaki AV i w jakiej wersji - niektóre były opisywane jako "błedotwórcze". Inna sprawa, że takie zachowanie moze świadczyć również o infekcji.
Wracając do sprawy nvata.sys - informacji w googlach dot. błedy z tym sterownikiem związanych jest sporo, ale tylko Ty wiesz, które mogą odnosić isę do konkretnie takiego chipsetu jaki jest na płycie głownej w Twoim sprzecie - jest tego trochę.
Na koniec zaś - może warto byś sięgnał do debugera - opis w temacie przyklejonym, w tym dziale - i upewnił się jakie pliki, poza tym nvidiowym, są przez system za odpowiedzialne za restarty.
no wlasnie mozliwe, ale tez nie czaje czemu np zawsze podczas scanu anty virem tez sie resetuje. dzieki bardzo za pomoc
sytuacja wyglada tak. ze wszystkie sterowniki co mam sa z plytek ktore dostalem tylko mam na karcie graficznej wlasnie ze stronki nvidii nowy sterownik. ale teraz jak wlaczylem kompa to pracowal dlugo i zawsze jak ma duzo procesow wiecie jakies stronki tu jakis program wlaczony i tak dalej i znowu reste tym razem taki
STOP 0x0000000A (0x000000E8, 0x00000002, 0x00000001, 0x806E4A16) bylo tylko tyle
Jeszcze dodam tyle ze jak kupilem kompa to wszystko bylo ok bez takich resetow a po roku nagle sie zaczelo jeszce przed aktualizacja sterow z grafy
Że te z CD to pewnie i można, Seeker, ale. dlaczego od grafiki ? - Tak tylko pytam.
g_i_l_u - gdyby CD nie bło pod reką to zawsze jeszcze jest strona nVidii i pobranie z niej sterowników odpowiednich dla chipsetu, albo chociaż za kontroler dysków opowiedzialnych, Twojej płyty głownej.
-
Zgadzam się z Rebe, również mi się wydaje, że przyczyna leży po stronie sterowników do kontrolera dysku. Jeśli korzystasz ze sterowników z cd, to może spróbuj ściągnąć nieco nowsze ze strony producenta.
-