Nie można odnaleźć pliku svchost.exe

Po wlaczeniu komputera i calkowitemu zaladowaniu systemu wyswietla mi sie bład ze nie znaleziono C:\Documents. Z komputerem sie nic nie dzieje ale jest to denerwujace jak za każdym razem wyswietla mi sie ten komunikat. Co mam zrobic? W tym sprawach jestem zielony ;/ Antywirus nieczego nie wykryl niewiem co mam robic czekam na pomoc. [url]http://veec.wrzuta.pl/obraz/2Ww1XMbC4WV/problem.bmp[/url] Zdjecie błędu Aktualne log przez Hijakcthis: http://www.wklejto.pl/101028

Odpowiedzi: 7

Nie ma różnicy jakiego masz antywirusa (to znaczy - różnice oczywiście są: obciążalność pamięci, wykrywalność itp. itd.), jeśli masz komputer na stałe podłączony do Internetu (czy nawet sieci lokalnej) - to na pierwszy plan wysuwają się: Zapora Ogniowa i dobry program do analizy uruchamianych procesów i programów (HiJackThis był i nadal jest ... fajny, ale kiedy pojawiły się narzędzia takie jak OTL czy GMER, jego "fajność" wyblakła). Na drugim zaś planie powinno być utrzymanie systemu w stanie permanentnej aktualizacji (nie w sensie tylko Windows Update, ale również inne używane programy, a nawet sterowniki powinny podlegać weryfikacji i aktualizacji - do tego np. nadaje się Secunia PSI). Powód jest banalny: większe zagrożenie powodują programy typu malware, spyware (i inne ...ware), które podszywając się pod bezpieczne procesy potrafią oszukać praktycznie każdego Antywirusa - szczególnie kiedy ten jeszcze nie wie czego ma szukać ....
Veers
Dodano
12.07.2011 03:12:40
Ja mam NODa32 i wlasnie niewiem czy zmieniac czy nie
Enko
Dodano
11.07.2011 12:59:33
Miałem Avasta kilka lat i chwaliłem go sobie za tryb uruchamiania przedsystemowego - mógł dzięki temu usuwać zainfekowane pliki, które były normalnie pod ochroną systemową. Ale okazało się, że jednak nie zdawał egzaminu i przepuszczał różne "drobiazgi". Obecnie mam AVG i nie narzekam. Obok dowolnego AV, jaki masz u siebie - możesz sobie spokojnie dodatkowo wykonywać skany online np. poprzez MKS-a.
XanTyp