Nie działa Realtek High Definition Audio :(

Witam Chciałem was prosić o pomysł na rozwiązanie następującego problemu. Mam laptopa TOSHIBA Satellite A100-PSAANE z którego wyrzuciłem Viste po tym jak zablokował mi się na amen odmawiając wejścia nawet do trybu awaryjnego. Zainstalowałem WinXP SP3 i wszystkie drivery. W menadzeże urządzeń mam Realtek High Definition Audio bez konflików, stery niby ok, ale NIE MA DZWIĘKU :( Nie ma też żadnego komunikatu. Próbowałem już chyba 10 różnych sterów z różnym skutkiem, ale w najlepszym wypadku kończyło się tak jak powyżej. Próbowałem sterów z strony Toshiby, najnowszysch sterów realteka. Zainstalowałem poprawki KB835221 i K888111 (a nie było to łatwe z SP3). Instalowałem drivery od chipsetu i NIC, dalej nie ma dźwięku ! Przed instalacją mam "AUDIO DEVICE on High Definition Bus", więc chyba wykrywa ok. Everest pokazuje że to jest "Intel Ich7 High Definition Controler" Bardzo prosze dajcie namiar na jakieś stery, które będą działać, lub jakiś pomysł co z tym zrobić, bo już 2 dni na tym siedze i nic, a laptop koleżanki, która bez okna na świat żyć nie może :( Z góry dziękuje za rady.

Odpowiedzi: 5

Nie ma sprawy, emper.
Ucho
Dodano
17.03.2009 22:50:33
Dobra. Znalazłem przyczyne. Nie działają głośniki. Dzięki ucho.
emper
Dodano
17.03.2009 21:00:36
Sprawdzałeś na tych sterownikach ? http://gulf.computers.toshiba-europe.com/innovation/download_driver_details.jsp?LNG=13&service=AE&selCategory=2&selFamily=2&selSeries=153&selProduct=701&selShortMod=499&language=all&selOS=10&selType=94&yearupload=&monthupload=&dayupload=&useDate=null&mode=allMachines&search=&action=search&macId=&country=27&selectedLanguage=all&type=94&page=1&ID=47461&OSID=10&driverLanguage=42 http://gulf.computers.toshiba-europe.com/innovation/download_driver_details.jsp?LNG=13&service=AE&selCategory=2&selFamily=2&selSeries=153&selProduct=701&selShortMod=499&language=all&selOS=10&selType=42&yearupload=&monthupload=&dayupload=&useDate=null&mode=allMachines&search=&action=search&macId=&country=27&selectedLanguage=all&type=42&page=1&ID=57244&OSID=10&driverLanguage=42
mysz 1
Dodano
16.03.2009 12:04:47
Sprawdź czy usługa Windows Audio jest włączona (znajdziesz ją w narzędziach administracyjnych - usługi), masz zainstalowany DX? NetFramework?
woli76
Dodano
15.03.2009 14:23:51
A skąd wiesz, że to stery, jak wszystko "sterowo" jest OK ? A może głośniczki poszły na spacer, a może w ustawieniach gdzieś jest nie OK ?
Ucho
Dodano
14.03.2009 23:49:49
emper
Dodano:
14.03.2009 19:30:06
Komentarzy:
5
Strona 1 / 1