Microsoft Office 2010 Professional Plus za 100 zł?

Ostatnio przeglądałem oferty Office'a 2010 i natrafiłem na taką aukcję: http://allegro.pl/ms-office-professional-plus-pl2010-esd-najtaniej-i1408150490.html . W związku z tym mam pytanie. Czy jest to w 100% legalna kopia? Jestem studentem i raczej nie będę stosował Office'a do celów komercyjnych. Z góry dzięki za pomoc.

Odpowiedzi: 16

Zreszta nawet mieszkanie w akademiku musi być papierkowo udokumentowanie (pobyt czasowy bodajże), więc takie mieszkanie gdzieś "na lewo" i podzielenie się softem nie wchodzi w rachubę.
Ad@$
Dodano
15.01.2011 15:17:19