Matura
Za trzy lata mam zamiar zdawać maturę i juź teraz zaczynam się zastanawiać z jakich przedmiotów. W przyszłości chcę mieć firmę usługową silnie związaną z komputerami, a wiadomo, źe od matury zaleźą studia...
Odpowiedzi: 9
Nowa matura bie była taka zła. Zdałem na tyle ile chciałęm i juź jestem studentem UW. Aź dziwne źe tak łatwo poszło 8)
niepotrzebna ;) juz kiedys było o tym gadane, ządko która uczelnia wymaga matury z inf.
Hmm, a co sądzicie o maturze z informatyki?
vacoss15:moim znadniem rozszezona fizyka i matematyka...a przedsiębiorczosci chyba nie trzeba zdawc :?: :?: moge sie mylic :lol: ja ide na bio chem i w przyszlosci apteke lub salon kosmetyczny chce otworzyc...a przedsiębiorczosci w moim LO ucza tylko na profilu BIZNESOWYM . . . DAMY RADE
nawet nie wiem czy ten przedmiot jest do wyboru aby go zdawać :P
moim znadniem rozszezona fizyka i matematyka...a przedsiębiorczosci chyba nie trzeba zdawc :?: :?: moge sie mylic :lol: ja ide na bio chem i w przyszlosci apteke lub salon kosmetyczny chce otworzyc...a przedsiębiorczosci w moim LO ucza tylko na profilu BIZNESOWYM . . . DAMY RADE
przykladaj sie do nauki od 1 klasy :D bo ta nowa matura to takie "dziwadło" źe głowa mała ........
p.s. i tak pewnie jeszcze pozmieniają :D
p.s. i tak pewnie jeszcze pozmieniają :D
W LO będę w klasie mat–inf–fiz. Moja szkoła słynie ze świetnej fizyki. Dowód? W woj. Zachodnio – Pomorskim z tego co wiem zaledwie garstka osób chcę zdawać maturę z fizyki, a z LO 3 zawsze kilka osób szło od pana Kaziora, więc samo to o czymś świadczyć musi...
:arrow: http://www.land.internetdsl.pl/ourdir/prince/spis.htm
To wykaz podręczników do 1 klasy.
:arrow: http://www.land.internetdsl.pl/ourdir/prince/spis.htm
To wykaz podręczników do 1 klasy.
Jakis profil matematyczno–fizyczno–informatyczna (informatyka to nietylko komputery, ale i zarzadzanie informacjami) wiec ten profil (te przedmioty) byly by jak najbardziej na miejscu
to ci proponuje:
matematyka
fizyka
przedsiębiorczość (jeźeli da się)