legalny XP??????

czy moźna kupić legalnego XP do firmy bez faktury i tym samym nie odpisując go ksiąźce przych/dochod

––– SLAY3R –––
Temat przenoszę do działu inne.

Odpowiedzi: 10

nadal wydaje mi sie ze potrzebna jest faktura :?
gieras
Dodano
19.12.2003 17:34:01
naklejka jest tak zrobiona, źe jej nie odkleisz

ale ogólnie tak
mieszko
Dodano
19.12.2003 17:27:36
mieszko:
moźe jestem laikiem w sprawch księgowych, ale faktura nie ma nic do legalności XP – oznaką legalnego systemu jest przede wszystkim naklejka. Jak nie wierzycie to sprawdzie na stonie microsoftu. na fakturze, (dowodzie zakupu) jeźeli kupuje sie OEM, powinien być tylko jakiś inny komponent "niezbędny do uruchomienia komputera" – czyli na przykład mysz (!).

tak to jest, źe licencja jest związana z naklejką, a nie z fakturą, ponadto moźe nie być faktury tylko paragon i w ogóle nie ma problemu
czyli co mozna sie wymieniac tymi naklejkami tak ? ze dzisiaj moja firma ja nalepi a jutro twoja :?
gieras
Dodano
19.12.2003 16:34:53
moźe jestem laikiem w sprawch księgowych, ale faktura nie ma nic do legalności XP – oznaką legalnego systemu jest przede wszystkim naklejka. Jak nie wierzycie to sprawdzie na stonie microsoftu. na fakturze, (dowodzie zakupu) jeźeli kupuje sie OEM, powinien być tylko jakiś inny komponent "niezbędny do uruchomienia komputera" – czyli na przykład mysz (!).

tak to jest, źe licencja jest związana z naklejką, a nie z fakturą, ponadto moźe nie być faktury tylko paragon i w ogóle nie ma problemu
mieszko
Dodano
19.12.2003 16:32:42
tire:
Jak na firmę,to faktura z nazwą,adresem i NIP–em.
Nie da sie wystawic faktury bez tych danych :wink: .
EL NINO
Dodano
19.12.2003 09:42:38
totti:
czy moźna kupić legalnego XP do firmy bez faktury i tym samym nie odpisując go ksiąźce przych/dochod

––– SLAY3R –––
Temat przenoszę do działu inne.

Zdecydowanie nie moźna.
Zakup XP prywatnie i zainstalowanie go na pececie w firmie jest wg prawa niemoźliwy.
Jak na firmę,to faktura z nazwą,adresem i NIP–em.
tire