Komputer sie nie włacza... coś lata w dysku....
Jestem pewny ze malo jaki informatyk rozwiąze moj problem... opisze go bardzo dokladnie. W tym momencie pisze z laptopa... poniewaz moj komp to jedna wielka kupa złomu... mam nadzieje, ze pomozecie mi go naprawic. Na samym początku jaki mam sprzet: Pentium IV 2,8, płytka Asusa nie wiem jaka... dysk Samsung SP0802N, nagrywarka DVD Sony, 512 DDR, Karta graficzna Radeon 9600 128mb... nie jest taki zly. Teraz, moj problem polega na tym, źe komputer jest kompletni dobity... zaczelo sie od tego, ze sciagnelem jakis programik, ktore mial polepszyc osiagi mojego XP'eka.. a tu kupa.. Jak uruchomilem ponownie kompa to wyskoczyl scan disk. Od tamtego czasu zawsze jak wlaczalem kompa sie pojawial... nawet wtedy kiedy juz usunelem ten programik. Niedlugo potym przeztal sie wlaczac komputer... pomyslalem ze bede probowal zobaczyc co nie dziala, odlaczylem klawiature i patrze wlacza sie komp. Potem go zresetowalem i wlozylem klawiature odpalil sie windows jak zawsze ze scan dyskiem. Postanowilem ze sformatuje dysk.. tak wlaznie zrobilem sformatowalem C: i *** ten sam problem tak jak odpalalem wczesniej kompa tak samo teraz musialem jeb... sie z ta klawiatura i dalej wyskokowal problem ze scan dyskiem. troche pociagnelem wlasnie tak i zaczal mi sie znowu sam resetowac po ponownym sformatowaniu dysku c: zniknal problem z resetem, natomiast poprzednie 2 zostaly... Pewnego dnia zostawilem kompa wlaczonego na noc budze sie rano a tu blad ze nie ma wlozonego dysku... zebym wlazyl i nacisnal klawisz, resetuje go i nadal to samo. Wreszcie pojawil mi sie jakis pasek i zaczal wczytywac w dysku cos zaczelo skakac w srodku... nie wiem co sie dzieje, jak wkladam plytke z windowsem to wczytuje sie instalator i po chwili czarny ekran i zawiecha... caly czas jechalem na oryginalnym mksie wiec wir zaden to raczej nie jet... moze uszkodzone bot sektory, ale wczesniej nie mam pojecia co sie dziala... moze jest ktos w stanie mi pomoc.