karta sieciowa Broadcom i swiecący sie przy niej trójkąt ostrzegawczy

Witam serdecznie.Był bym wdzieczny za jakąś podpowiedź .Chodzi mi o kartę sieciową Broadcom.Wszedłem w panel sterowania i menadxera urzadzeń przy karcie Broadcom 590x10/100 Ethernet pali się zółty trójkat ostrzegawczy.System pokazuje że sterowniki są aktualne ( data przy sterowniku jest z 2006 roku !!)ale karta jest nie właczona,prosze o pomoc jak ją uruchomić ?? nie jestem ekspertem raczej laikiem pozdrawiam Maciej jesli ktoś może podpowiedziec zostawiam nr gg 2158502 jestem niewidoczny ale jestem :)

Odpowiedzi: 11

Wikinkg - to co sobie pisze w MU - to jedno, a to co masz rzeczywiście na pokładzie - to druga sprawa. Nic nie stoi na przeszkodzie byś miał zainstalowany sterownik od urządzenie którego po prostu nie ma w twoim systemie, a urządzenie o tej samej funkcjonalności (w tym przypadku - karta sieciowa) jednak będzie zgłaszała że sterownik jest "nieaktualny:.
Veers
Dodano
06.02.2010 16:51:18
Jestem wdzieczny za te wszystkie uwagi ale w panelu sterowania -menadżer urzadzeń....Jest wyraźnie napisane Broadcom 590x10/100 Ethernet i przy niej własnie pali sie żółty ostrzegawczy trójkąt.......ATHEROS jest jako pierwsza pozycja w kartach sieciowych pod nia jest BROADCOM i pod tą jest REALTEK PCIe
Wiking
Dodano
06.02.2010 15:25:32
Wiking - po pierwsze nie flooduj - póki co przycisk edytuj działa bardzo dobrze. Po drugie - Ucho zawstydził się, bo turbo-dymo-man (czyli ty ;) ) napisał o karcie Ethernet, a on nie odkurzył kuli i dojrzał jakieś WiFi. Po trzecie - masz zainstalowany nieprawidłowy sterownik. Jeśli wierzyć googlarce - twój "unikatowy" (bo wyprodukowany zapewne zaledwie w ilości kilku tysięcy egzemplarzy) laptop posiada kartę sieciową - ale nie BROADCOMa. Sądząc po innych modelach tej rodziny - dolary przeciw orzechom że to będzie jakiś ATHEROS.
Veers
Dodano
12.01.2010 00:58:15
:redface:
Ucho
Dodano
10.01.2010 22:18:11
  • Wiking 11.01.2010 21:31:39