jakie stery
mam geforca 2 mx/mx 400 i niewiem jakia wersja sterowników jest najlepsza. podobno 30.82 ale czy to prawda, czy będzie jakaś ruźnica między nimi a naj nowszymi??
Odpowiedzi: 10
Macie racje. Niestey nie znam się na GeForcach tak dobrze jak Wy, ale u mnie (mam GeForce 2 MX 400200) i starszą werje GeForce 2 MX 100200 – zeby XP zainstalować musiałem go wyjąć) z najnowszymi sterownikami wszystko chodzi idealnie. Ale wierzę źe nie u wszytkich tak moźe być.
polecam http://www.pcc.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=188
Tomekk:
Polecam 43.45 – jak miałem GF 2 to się bardzo dobrze spisywały
Ja MAM GeForce 2 MX/MX 400 i polecam 21.83, ale niestety mogą nie chodzić nowsze gry i wtedy najlepsze są faktycznie te 43.45 co Ci Tomekk poleca
Do tej karty to 3DMark2001 lub 3DMark2001 SE. W kaźdym razie nawet nie instaluj 3DMark'a 03 bo szkoda Twojego czasu.
Ewentualnie za jako–takiego benchmark'a moźe posłuźyć Quake lub Unreal Tournament :) .
Ewentualnie za jako–takiego benchmark'a moźe posłuźyć Quake lub Unreal Tournament :) .
a czy mogę sprawdzać wydajność karty na poszczególnych sterownikach np. 3D Mark 2001 czy znacie jakiś lepszy program??
mars28:
Stwierdzenie "Najlepiej uźywać najnowszych sterowników" niestety nie zawsze się sprawdza.
A niedowiarków w tej dziediznie – ja zwykle – zapraszamy do lektury ......."archiwaliów".
espen – kolejny raz napisze, źe :
nie ma reguły jakie – to niestety musisz sam sprawdzić nawet od jakichś 12.xx zaczynając.
Agentlos:
Najlepiej urzywać najnowszych sterowników ze strony www.nvidia.com. Komputera działa na nich szybko a gry jadą na MAX'ymalnych obrotahc. Tak jest u mnie i takie rozwiazanie polecam. Najnowsze sterowniki to 61.76. Polecam