jaki zasilacz ?
mam aktualnie codogen 300w słyszałem ze jest on bardzo słaby a mój sprzet to athlon 2500512mb333mhz,80gbcavier,gf 4 mx440 ,chciałbym podkrecić procka ale boje sie ze zasilacz nie wyczymie tego
czytałem na forum o zasilaczach ale juz sie w tym pogubiłem który byłby najlepszy pozatym jestem raczej laikiem
wiec prosilbym was o porade jaki zasilacz pod ten sprzet
ma do wydania okolo 100 zł
x własnego doswiadczenia który byście mi poradzili
z GÓRY THANX
czytałem na forum o zasilaczach ale juz sie w tym pogubiłem który byłby najlepszy pozatym jestem raczej laikiem
wiec prosilbym was o porade jaki zasilacz pod ten sprzet
ma do wydania okolo 100 zł
x własnego doswiadczenia który byście mi poradzili
z GÓRY THANX
Odpowiedzi: 16
spiderko:
Ja polecam Fortona 300(GTP), moźna je kupić na Allegro od Haszyd(a) bądź Roberta Parady (pewni sprzedający) Ja swojego Fortona kupiłem za 100zł (gwarancja 3 m–ce) i sprawuje się świetnie jak za te pieniądze, jest cichy i trzyma wzorowo napięcia.
Konfiguracja i wyniki OC
W sumie to niezły pomysł. POLECAM!!!
Ja polecam Fortona 300(GTP), moźna je kupić na Allegro od Haszyd(a) bądź Roberta Parady (pewni sprzedający) Ja swojego Fortona kupiłem za 100zł (gwarancja 3 m–ce) i sprawuje się świetnie jak za te pieniądze, jest cichy i trzyma wzorowo napięcia.
Konfiguracja i wyniki OC
Konfiguracja i wyniki OC
ech i znowu benchmark jak ludzie się na to nabierają :/ (moźe mam złe zdanie, ale temu serwisowi nie wierze)
Za 100zł rzadnego normalnego zasilacza nie znajdziesz. Polecałbym Chiftec 360W kosztuje on ok. 250zł. Zanim kupisz zobacz na stronę www.benchmark.pl –jest tam test zasilaczy.
darek_dade:
... polecam Ci wiatrak Zalmana ten http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=8530
Jeden z lepszych, ale w tym przypadku trzeba pomyśleć nad dobrą cyrkulacją powietrza, poniewasz mocno nagrzewa wnętrze obudowy.
Dobre chłodzenie procesora przy kręceniu to podstawa ale pomyśl równieź o dobrej wentylacji obudowy.Zawsze dodatkowo parę stopni mniej.