Jaki moźna kupić odtwarzacz mp3 do 600zł

Lubie sluchać myzyki i chciałem sobie kupić odtwarzać mp3, ale tu zrodził sie problem. :( Problem polega na tym, źe nie znam się na odtwarzaczach, wiec proszę Was o pomoc. Chciałbym, aby odtwarzacz miał: moźliwość odtwarzania mp3 i Wma, dobrą jakośc dźwięku, dyktafon, dobrze by było radio z moźliwością nagrywania audycji do mp3(ale to nagrywanie to nie koniecznie), jakiś equalizer i przydałaby się moźliwość uaktualniania oprogramowania. A jeśli chodzi o pamięć to mam dylemat, bo słyszałem coś o małych dyskach twardych w odtwarzaczach o pojemności 2GB o niskiej cenie, ale nie wiem czy to prawda. Jeśli nie to nalepiej na karty pamięci 512mb lub 256 z warunkiem źe da sie rozbudować. Cena tego odtwarzacza najlepiej aby była dobra dla mojej kieszenii, maksymalną kwote jaką mogę na to wyłoźyć to 600 zł. I jeszcze prosiłbym o strony z wiarygodnymi recenzjami jak sie sprawują takie cacka. Ale się rozpisałem :D . Z góry dzięki za poświecenie mi czasu.

Odpowiedzi: 3

nie ma za co :) hehe

co do tych pytan:

1. Jesli chodzi o radio to dziala bezporblemowo, mi tam tylko zalezalo na "Z" i "RMFFM" i to odbiera ladnie, kilka stacji lekko trzeszczy to tez zalezy gdzie jestem... z radiamy to zawsze tak samo ;)
2. Jesli chodzi o dyktafon to bardzo dobrze mi nagrywa, jak ustawie go najlepesza jakos nagrywania to wyklady na studiach nagrywa bardzo dobrze :) a jesli chodzi o nagrywanie z bliskiej odlgegdoci to nawet najslabsza jakos nagrywania wystarczy jest idelana (jak dla mnie) naprawde polecam ten mp3... jest maly, glosny no nie zaluje tej wydanej kasy na niego... bo jest rewelacyjny... mam nadzije ze Tobie tez bedzie odpowiadal :)

dodam jeszcze tylko ze odkad go kupilem to nie wychdoze na miasto bez niego hehe :D

pozdrawiam
KoRnias
Dodano
24.01.2005 16:06:12