Jaki dysk ??
Witam serdecznie. Z racji źe nie znam się za bardzo na komputerach proszę o radę. Posiadam płytę główną ECS K7VZA/KT133A 686B. Problem polega na tym źe chce zakupić większy dysk do komputera a nie bardzo wiem jakiej maksymalnej wielkości moźe być wstawiony dysk do tego komputera i jakich parametrów.
Odpowiedzi: 8
Nie chce pisac nowego posta wiec podepne sie tutaj. Tez zamierzam kupic wiekszy dysk tylko jaki? Chodzi o to czy ma miec oznaczenie ATA 100 czy ATA 133. O co chodzi z tymi oznaczeniami? Oraz czy moja plyta sobie z tym poradzi obecnie mam dysk ATA 100 a plyta to Asus P4S–X
Róźnie to bywa ,mogą działać mogą nie.
Kup ,zamontuj .
W razie problemów jest forum :wink:
Pomoźemy z upgrade w razie czego :P
Kup ,zamontuj .
W razie problemów jest forum :wink:
Pomoźemy z upgrade w razie czego :P
ST380011A – do tego dysku nie trzeba robic upgrade biosu ?
Moźe coś Samsunga.
ST380011A,na bank nie powinien robić problemu lub ST3120022A trochę większy.
Zalecany wcześniej upgrade biosu.
ST380011A,na bank nie powinien robić problemu lub ST3120022A trochę większy.
Zalecany wcześniej upgrade biosu.
MarcinX jaki dysk poleciłbyś mi w takim razie ?. Podaj jakiś model. Z góry dziękuję
Ten samsung na pewno działał będzie ale tylko 30 gb ?
Trochę mały.
Nowsze dyski na ATA 100 teź działać będą tylko z mniejszą szybkością do 120 gb nie powinno być problemu.
Trochę mały.
Nowsze dyski na ATA 100 teź działać będą tylko z mniejszą szybkością do 120 gb nie powinno być problemu.
Rebe czy dysk SAMSUNG SV3064D mógłby być do tego komputera ?
kontroler obsługuje UDMA4/ATA66 – praktycznie dyski o takiej "szybkości" nie są juź dostepne – zostają UDMA5–6/ATA100–133.
Pobieźnie przejrząłem specyfikacje w sieci, ale o wielkości dysków jakoś nie mogłem się odczytać.
Na pewno 40GB bedzie obśłuzony. Staiwąłbym na ot, źe i 120GB teź, ale to moje "wymysły",a nie informacje źrodlowe.
Moźe znajdzi się ktoś na forum , kto miał z tą konstrukcją do czynienia i zweryfikuje kwestię pojemności.