Instalator ''domaga "się włożenia plytki instalacyjnej

Witam pt.zainteresowanych a szczegolnie zechcących mi pomóc.W temacie jestem zielony a mam problem.Przy próbie uruchomienia np.Worda instalator domaga się włożenin CD-R Microsoft Office lub użycia innej ścieżki dost.Podobnie jest np. z odtwarzaniem audio video i programu do zmiany nazw plikow  tylko że tu domaga się CD z ACE MegaCodec Pack.W tym przypadku pomaga kilkukrotne anulowanie i jest ok.Możliwe że mało precyzyjnie opisałem problem ale lejek jestem liczę jednak na Wasze zrozumienie.Oczywiście forum przeszukałem ale bez skutku.Proszę o jakieś sugestie.Dziękuję.

Odpowiedzi: 1

Sądzę, że problem polega na tym, że jakiś program "czyszczący" usuwa z dysku istotne odniesienie dla np. Worda, czy innego programu.  Kiedyś miałem podobną sytuację, niestety nie pamiętam już o jaki wpis chodziło w Wordzie (jakiś *.bak, *.old  lub *.tmp - rzeczywiście wydawał się być niepotrzebny), który narzędziówka czyszcząca (np. Odkurzacz, inne też...)  zawsze mi usuwał. Po tym fakcie, gdy chciałem wchodzić do Worda, zawsze  (100 %) uzupełniał brakujący element i "doinstalowywał" go (u mnie nie wołał o CD instalacyjny, gdyż  kopię Office'a  miałem na HDD i brał ją stamtąd). Jestem prawie pewien, że podobna sytuacja jest u Ciebie.
Pozdrawiam.
Zafu
Dodano
17.07.2006 22:35:55
  • marcin255 17.07.2006 23:30:41

zgadzam sie ,możliwe jest też usunięcie katalogu z zapasowymi sterownikami , bo jak pisze kolega wyżej gdyby zapas istnial to brał by z niego ,skutki odchudzania windy.<br>Zainstaluj z opcjii podczas instalacjii "napraw istniejącą kopię"<br>

• minor 17.07.2006 23:51:26

Dzięki za zainteresowanie.Tak myślałem że jakiś czyściciel coś skasował ale problem w tym że kopię chyba także uszkodził.A co z tym ACE Mega itd.Tu zainstalowałem go ponownie ale instalator go nie "widzi"i chce dalej CD ale po kilku kliknięciach na" anuluj" program czy video otwiera się.<br>

• minor 18.07.2006 00:12:39