Help me!!! Problem z dodaj/usuń programy
Witam wszystkich Forumowiczów. Mam problem polegający na tym, źe ikona dodaj/usuń programy wogóle mi sie nie otwiera. Nie wyskakuje mi źaden błąd – po prostu jak kliknę w dodaj/usuń programy to nie działa. Jak ktoś ma pomysł jak to "naprawić" będę wdzięczna za sugestie. Z góry wszystkim dziękuję!!!
Odpowiedzi: 7
Wielkie dzięki, juź działa. Polecenie expand załatwiło sprawę. Prawdę mówiąc wcześniej juź próbowałam z płytki "doinstalować" appwiz.cpl, ale nie bardzo wiedziałam jak. Dzięki expand udało się. Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI wszystkim, którzy poświęcili mi swój czas. :):):)
Ewcik:
Wyskakuje: Funkacja LoadLibrary ("appwiz.cpl")nie powiodła się. Nie moźna odnaleźć określonego modułu.
P.S. Proszę o wyrozumiałość jestem laikiem w tej dziedzinie.
A co w kwestii mojego drugiego pytania, które przytoczę:
"Co dzieje się po wpisaniu słowa appwiz.cpl w okienku Uruchom w Menu Start?"
Sprawdź, czy appwiz.cpl znajduje się katalogu \WINDOWS\system32; jeźeli nie, przywróć plik z płyty instalacyjnej (zapewne poleceniem expand ...).
Amon–Ra:
Spróbuj jeszcze, analogicznie jak napisał brtx, wydać komendę:regsvr32 appwiz.cpl
Co dzieje się po wpisaniu słowa appwiz.cpl w okienku Uruchom w Menu Start?
czy komenda regsvr32 ładuje inne rozszerzenia niz dll??
Wyskakuje: Funkacja LoadLibrary ("appwiz.cpl")nie powiodła się. Nie moźna odnaleźć określonego modułu.
Spróbuj jeszcze, analogicznie jak napisał brtx, wydać komendę:
regsvr32 appwiz.cpl
Wielkie dzięki, ale nadal nie działa. Juź naprawdę nie mam pojęcia o co chodzi. Wszystkie trzy funkcje są ok (funkcja się powiodła).No cóź i tak ogromne dzięki :)
Wykonaj po kolei (Menu Start > Uruchom ...):
regsvr32 mshtml.dll
regsvr32 shdocvw.dll –I
regsvr32 shell32.dll –I
źrodlo: http://www.jasonhartman.net/2005/08/addremove–programs–window–will–not.html
regsvr32 mshtml.dll
regsvr32 shdocvw.dll –I
regsvr32 shell32.dll –I
źrodlo: http://www.jasonhartman.net/2005/08/addremove–programs–window–will–not.html