Grupa programistyczna - .Net

Szukam ludzi chętnych do założenia grupy programistycznej .NET 2.0. Informacje o mnie: Jestem studentem 2 roku Informatyki na UŁ mam półroczne doświadczenie w programowaniu i projektowaniu obiektowym w języku C#. Wcześnie pisałem w C/C++/Java/PHP. Większość moich projektów na uczelnie pisałem w tym języku. Chciałbym poszerzyć moją wiedzę odnośnie całej platformy .Net - szczególnie w kierunku ADO i ASP.NET a także wykorzystać ją do programowania w zespole. Cele grupy: Opanowanie programowania i projektowanie na platformie .Net 2.0 poprzez wykonywanie projektów Poznanie metodologii pracy w grupie programistycznej - eXtremeProgramming (XP), . Obsługa narzędzi do wspomagania projektowania i kontroli wersji: SVN, docWiki, Track. Skład grupy i informacje ogólne: Maksymalnie 6-8 osób które będą współpracować nad projektami informatycznymi. Każdy projekt będzie miał określone ramy czasowe 1-3 tygodni podczas których będziemy się nim zajmowali. Moje wymagania odnośnie członków: Czas na całą tą zabawę ! Przyzwoity wiek >= 16 (bywają wyjątki). Programowanie strukturalne na poziome dobrym w dowolnym z języków: Pascal/C/C++ bądź inne. Sumienność i umiejętność pracy w grupie - ludzi o słomianym zapale nie potrzebujemy :) . Język angielski na poziome czytania ze zrozumieniem dokumentacji, referencji, komentarzy w kodzie etc. - bez tego ani rusz. Poczucie humoru i zdrowe podejście do samego siebie. Samodzielne dokształcanie z dokumentacji i innych źródeł - my wskazujemy gdzie szukać, ale to ty musisz to znaleźć. Dodatkowymi atutami będą: Programowanie obiektowe w dowolnym z języków Znajomość wzorców projektowych Doświadczenie w programowaniu w .NET. Studia informatyczne Aktualny skład: W zespole znajdują się już 4 osoby zainteresowane czekamy na kolejnych członków i zaczynamy z rozpoczęciem roku akademickiego. Rekrutacja: Każdy zainteresowany powinien odwiedzić grupę dyskusyjną [url=http://groups.google.com/group/c-sharpers]http://groups.google.com/gro