Funkcja vlookup

Witam, Mam taki problem: posiadam dwa arkusze, w kazdym arkuszu sa po dwie kolumny i 10 wierszy. I teraz tak chcialbym dodac do wierszy w moim pierwszym arkuszu dodac warotsc drugiej kolumny z drugiego arkusza. Uzywam czegos takieg: [code]=VLOOKUP(1;Sheet2!A1:B9;2)[/code] w pierwszym wierszu i to dziala. Natomiast po przeciagnieciu tej formuly na wszystkie wiersze wywala blad. Wiem ze zmienia sie zakres. Dodam jeszcze ze generalnie chodzi o to zeby do wiersza pierwszego dodac wartosc 1-ego wiersza z drugiego arkusza, itd az do wiersza nr 10. Jak to zrobic z automatu

Odpowiedzi: 2

moze wstaw kolego plik ... to Ci pomoge zrobie ... bo tak jest ciezko pomoc.
–MaRciN–[PL]–
Dodano
19.10.2009 15:45:54
Jak rozumiem do komórki A1 pierwszego arkusza chcesz dodać wartość z komórki B1 drugiego arkusza i zapisać to gdzie? W A1 pierwszego arlkusza?
pulkownik
Dodano
10.10.2009 14:03:51
pilocik69
Dodano:
07.10.2009 17:42:06
Komentarzy:
2
Strona 1 / 1