format c: –pomocy
Wiecie moźe jak na komputerze z windowsXP sformatować partycję c tak źeby moźna było przywrócić system z obrazu Norton Ghostem?
Odpowiedzi: 15
Rebe:
Z poziomu windowsa – będzie restart i wejście w "DOS ghostowy" i uruchomienie programu.
Czyli źadna dyskietka nie jest potrzebna? Pytam bo jestem zupełnie zielony dlatego prosiłbym z góry moze jakiś link do opisu GHOSTA w wersji 9 z góry dzięki
Rebe:
Z poziomu windowsa – będzie restart i wejście w "DOS ghostowy" i uruchomienie programu.
Czyli źadna dyskietka nie jest potrzebna? Pytam bo jestem zupełnie zielony dlatego prosiłbym z góry moze jakiś link do opisu GHOSTA w wersji 9 z góry dzięki
terminator:
Rebe:
Nic nie trzeba robić – ghostowi naleźy wskazać tylko partycję, nak órą ma być obraz przwócony, a on sam dokona reszty.
pokazujaesz mu obraz pokazujesz partycje "zaptaszasz"
overwrite windows dajesz dalej on restartuje kompa i przywraca do stanu jaki masz na obrazie, innych danych nie będzie na tej partycji! wiem bo korzystam z tego sposobu od dłuźszego czasu :wink:
No dobra ale do tego wystarczy uruchomić GHOSTA z poziomu Windows czy odpalać go z jakiejś dyskietki bo coś kiedyś słyszałem o jakiejś tajemnej dyskietce :D
nie ma za co :wink:
nie ma za co :wink:
Dzięki za pomoc.Myślałem źe formatowanie jest konieczne
Rebe:
Nic nie trzeba robić – ghostowi naleźy wskazać tylko partycję, nak órą ma być obraz przwócony, a on sam dokona reszty.
pokazujaesz mu obraz pokazujesz partycje "zaptaszasz"
overwrite windows dajesz dalej on restartuje kompa i przywraca do stanu jaki masz na obrazie, innych danych nie będzie na tej partycji! wiem bo korzystam z tego sposobu od dłuźszego czasu :wink:
michalm109:
ale ja nie chce instalowac pozniej windowsa z plyty tylko wgrac z obrazu
Nie napisałem "uruchamiasz instalację" tylko "uruchamiasz instalatora" – ja jeszcze dziś jestem w stanie rozumieć co czytam.
No to nie instaluj.
ale ja nie chce instalowac pozniej windowsa z plyty tylko wgrac z obrazu