Flash Napędu i Xbox 360

Witam wszystkich. To mój pierwszy post na tym forum, gdyż w najbliższym czasie zamierzam sobie zakupic Xboxa 360. Mam kilka pytań odnośnie Flasha napędu, jak i samego Xboxa 360. 1. Jak głośno działa Xbox 360 ? Jeśli działa głośno to czy da się to jakoś "naprawić" :) ? 2. Do czego zasadniczo służy Flash napędu ? Próbowałem szukać tego na google, ale widziałem tylko jakies aukcje/sklepy, a niczego na ten temat sie nie dowiedzialem. 3.Slyszalem, ze po przerobce (czy to to samo co Flash napędu) można dostać Bana na Xbox live. Czy to prawda ? 4. Kiedy pojawi się polska wersja Xbox Live, bo zdrapki w polskich sklepach już widziałem ( w sumie tanio jak na rok korzystania). 5. Nie znam się w ogole na kablach i sposobach podlaczenia. Czy mozliwe jest podlaczenie Xboxa 360 przez PC ? Jaki kabel pozwoli mi polaczyc Xboxa z monitorem LCD, a jaki ze zwykłym telewizorem (nie LCD, tylko taki sprzed 6 lat xD) ? 6. No i już pytanie nie zwiazane z samym Xboxem. Czy juz wiadomo cos o Xbox 720 (o ile taka bedzie jego nazwa), bo glupio byloby kupic konsole jak niedlugo moglaby pojawic sie jej kolejna wersja :/ Z gory dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam!

Odpowiedzi: 3

musiałbyś mieć strasznego pecha ;) raczej to się nie zdarza, musiałbyś mieć pirata w napędzie żeby cię zbanowali, ale słyszałem że znaleźli nowy sposób na banowanie ;0 jeszcze nie wiem co to takiego ale może być związane z samym napędem, a nie grami ale nie polecam przerabiać ponieważ : -tracisz gwarancję (a jak wiadomo x360 to najbardziej awaryjna konsola na rynku ) -co za tym idzie na naprawę musisz wydać co najmniej 200 zł ( jak na nową grę) -gdy masz nieprzerobioną to wszystkie koszty wysyłki i naprawy pokrywa microsoft + dostajesz prezencik ( darmowy live gold przez 3 miechy) - Musisz wydać kasę jeszcze na dodatkowe chłodzenie do iksa żeby mieć mniejsze szanse przegrzania konsolki ja mam nieprzerobioną i jestem zadowolony ;)
Nefro
Dodano
30.09.2007 21:13:09