EXCEL – czy ktoś mi pomoźe ??
Witam.
Czy ktoś mógłby mi pomóc, w pewnej sprawie?
Na początku przedstawię całą sytuację.
Sprawa wygląda mniej więcej tak, chcę stworzyć ofertę handlową(sprzedaźy) w excelu np.:
Sprzedaję samochody i są pewne elementy podstawowe dla najtańszej wersji
Chciałbym dobierać jeszcze do niej inne elementy. Chciałbym wybierać pakietowo i mieć kilka moźliwości (przykładowo 3), kaźda opcja róźni się od siebie ale zawiera czasami podobne podzespoły.
No i tak w arkuszu nr 2 mam tabelę z danymi są to 4 kolumny i około 100 wierszy chcę, aby je na początku filtrowało w następnej kolumnie(5 pod względem wersji), następnie chciałbym mieć moźliwość korzystać w arkuszu nr1 z tabeli z arkusza nr2.
W arkuszu1 chciałbym aby na początku moźna było wybrać z listy podstawowy pakiet z przefiltrowanymi danymi z arkusza nr2 pod względem wersji i przedstawiało je poniźej w tabeli, następnie chciałbym dodawać kolejne pakiety np. VIP i SUPERVIP, dobrze by było jakby moźna było teź dodawać poszczególne elementy pojedynczo.
Mniej więcej tak to wygląda, no i nie wiem jak wklejać te dane z arkusza nr2?
Korzystałem z tabeli przestawnych ale takie rozwiązanie nie jest za dobre i raczej nie wchodzi w grę.
Jestem pewien źe są inne moźliwości i funkcje aby to sprawnie zrobić, moźe jakieś formuły których nie znam?
A moźe przydałoby się makro, ale jak je zrobić??
Proszę o pomoc i wskazówki, wystarczy przynajmniej wskazanie jakichś funkcji źebym wiedział od czego zacząć.
Gdyby ktoś posiadał jakieś gotowe podpowiedzi proszę podesłać na adres crowl@interia.pl
Pozdrawiam i z góry dziękuję,
Czy ktoś mógłby mi pomóc, w pewnej sprawie?
Na początku przedstawię całą sytuację.
Sprawa wygląda mniej więcej tak, chcę stworzyć ofertę handlową(sprzedaźy) w excelu np.:
Sprzedaję samochody i są pewne elementy podstawowe dla najtańszej wersji
Chciałbym dobierać jeszcze do niej inne elementy. Chciałbym wybierać pakietowo i mieć kilka moźliwości (przykładowo 3), kaźda opcja róźni się od siebie ale zawiera czasami podobne podzespoły.
No i tak w arkuszu nr 2 mam tabelę z danymi są to 4 kolumny i około 100 wierszy chcę, aby je na początku filtrowało w następnej kolumnie(5 pod względem wersji), następnie chciałbym mieć moźliwość korzystać w arkuszu nr1 z tabeli z arkusza nr2.
W arkuszu1 chciałbym aby na początku moźna było wybrać z listy podstawowy pakiet z przefiltrowanymi danymi z arkusza nr2 pod względem wersji i przedstawiało je poniźej w tabeli, następnie chciałbym dodawać kolejne pakiety np. VIP i SUPERVIP, dobrze by było jakby moźna było teź dodawać poszczególne elementy pojedynczo.
Mniej więcej tak to wygląda, no i nie wiem jak wklejać te dane z arkusza nr2?
Korzystałem z tabeli przestawnych ale takie rozwiązanie nie jest za dobre i raczej nie wchodzi w grę.
Jestem pewien źe są inne moźliwości i funkcje aby to sprawnie zrobić, moźe jakieś formuły których nie znam?
A moźe przydałoby się makro, ale jak je zrobić??
Proszę o pomoc i wskazówki, wystarczy przynajmniej wskazanie jakichś funkcji źebym wiedział od czego zacząć.
Gdyby ktoś posiadał jakieś gotowe podpowiedzi proszę podesłać na adres crowl@interia.pl
Pozdrawiam i z góry dziękuję,
Odpowiedzi: 2
Hej!!
Zerknij do pliku do trzeciego arkusza.
Klikaj w pierwszej kolumnie.
Zrobione na formułach i makrze.
Brak rozwiązania dla wspólnych elementów dla pakietów.
Pozdrawiam
Zerknij do pliku do trzeciego arkusza.
Klikaj w pierwszej kolumnie.
Zrobione na formułach i makrze.
Brak rozwiązania dla wspólnych elementów dla pakietów.
Pozdrawiam
[size=18]masz problem spytaj spinacza lub piesk globus czrodzieja kotka i innych jeśli nie pomoźe sytaj google i instrukjce obsługi ms ofice lub ms exel[/size
Strona 1 / 1