[Excel] Automatyczne dzielenie tabel – zapełnianie strony
Co chcę osiągnąć:
W moim przypadku mam zapisane tabele A i B. Danych jest na około 40 stron A4. Chciałbym, aby Excel sam podzielił tabelę tak, aby z dwóch kolumn na stronie (zajmujących zaledwie 1/4 strony) zrobiło się np. osiem, tak aby maksymalnie wykorzystać miejsce na stronie, zminimalizować zuźycie papieru.
Dodam tylko, źe metoda kopiuj/wklej staję się nieco uciąźliwa przy tej ilości danych. ;)
W moim przypadku mam zapisane tabele A i B. Danych jest na około 40 stron A4. Chciałbym, aby Excel sam podzielił tabelę tak, aby z dwóch kolumn na stronie (zajmujących zaledwie 1/4 strony) zrobiło się np. osiem, tak aby maksymalnie wykorzystać miejsce na stronie, zminimalizować zuźycie papieru.
Dodam tylko, źe metoda kopiuj/wklej staję się nieco uciąźliwa przy tej ilości danych. ;)
Odpowiedzi: 1
Nie znam rozwiązania z poziomu excela, ale metoda kopiuj wklej wcale nie musi być pracochłonna. Podświetl dwie kolumny (z naciśniętym lewy klawiszem myszy najedź na nagłówek wybranych kolumn np. A i B) i skopiuj (ctrl c), otwórz worda nowy dokument, wklej kolumny (ctrl v), podświetl wszystko (ctrl a), kliknij na ikonkę kolumn i ustaw ile się zmieści, drukuj. Zajmie ci to pół minuty
Strona 1 / 1