Dźwięk

Chciałbym uzyskać dobre nagłośnienie mojego komputerka (gry, filmy mp3) W związku z tym prosiłbym o porade kogoś kto podłączył do komputera wzmacniacz z kolumnami
Wzmacniacz/amplituner planuje kupic w komisie jaka moc? 25–30W chyba wystarczy?
jakie do tego kupic kolumny ? – planuje dwie sztuki, jednak nie znam się na tym i nie wiem jaką moc wydajnie obsłuźy mały wzmacniacz z komisu
jaka jest odpowiednia do takiego sprzętu karta muzyczna?
czy potrzebny jest przedwzmacniacz?

Moźe lepszy efekt dają głośniki komputerowe? Czy to raczej zabawki?

Odpowiedzi: 3

Tak jak pisze MarcinX, bardziej bedzie sie opłacać kupic gotowy zestaw np Creativa. Nie dość ze bedziesz mógł oglądac filmy w systemie 5.1 to jeszcze bedziesz miał elegancki czysty dzwięk. jedyny minus tych głośników to to źe mają niewystarczającą głośność, chociaź do domowego grania w zupełności wystarczą. U mnie satlelitkim mają 5W a buffer 17W.
fije
Dodano
16.11.2003 12:57:48
Jeźeli masz w domu jakiś sprzęt audio wieźa itp.
z gniazdem wejściowym najlepiej do niej podłączyć.
Za małe pieniądze nie kupisz nic sensownego w komisie.
Np. liczmy tak ,jakiś badziwewny wzmacniacz 150–200 pln,głośniki to samio.
Sprzęt słaby i jakość muzyki słaba.
Ostatnio był topic, gdzie był opis oferty Creative :zestaw głośnikowy 5.1 + karta 5.1 za 400 pln.
To opłaci się bardziej.
A jak napisałem wsześniej najlepiej podłączyć do dobrej wieźy z niezłymi głośnikami.
MarcinX
Dodano
16.11.2003 10:51:26
Jeźeli masz w domu jakiś sprzęt audio wieźa itp.
z gniazdem wejściowym najlepiej do niej podłączyć.
Za małe pieniądze nie kupisz nic sensownego w komisie.
Np. liczmy tak ,jakiś badziwewny wzmacniacz 150–200 pln,głośniki to samio.
Sprzęt słaby i jakość muzyki słaba.
Ostatnio był topic, gdzie był opis oferty Creative :zestaw głośnikowy 5.1 + karta 5.1 za 400 pln.
To opłaci się bardziej.
A jak napisałem wsześniej najlepiej podłączyć do dobrej wieźy z niezłymi głośnikami.
MarcinX
Dodano
16.11.2003 10:51:26
aruś
Dodano: