DYSK TWARDY!!
siemanko! mam mega pixla i jestem totalnie zielony... a więc tak...lece na 2 dyskach ;] ...odlaczylem oby dwa...ten z system i ten z moimi plikami...podlaczylem calkiem inny by tylko zainstalowac na nim system ;] no i caly pixel polega na tym...ze gdy juz wrocilem do starych dysków...ten z system śmiga normalnie...natomiast drugi ...mimo ze sa na nim dane wyskakuje takie cuś...co mam zrobic ?? helppp!!!
[img]http://www.bankfotek.pl/image/90482.jpeg[/img]
Odpowiedzi: 6
ok dzięki zobaczymy co da sie zrobic ;))
Skorzystać z programu do odzyskiwania danych - w archiwum jest o tym trochę, a jeden MarciX opisał tu: http://forum.centrumxp.pl/default.aspx?g=posts&t=147536
looz skorzystalem z tego testdiska lecz zadna jego opcja mi nie pomogla ;] zobaczylem w nim tylko ze moje stare pliki dalej istnieją...z nerwów nacisnołem TAK przy pytaniu czy z formatować...teraz zostało mi nie całe 3 gb wolnego miejsca ;] co kurde moge zrobic ?????????????? tamte pliki potrzebne mi są...:/
Żółty zawsze proponuje użycie programu o nazwie TestDisk - w wypadku nieszczęscia objawiającego się opisem brzmiącym RAW jest to narzedzie, które pozwala w większości wypadków na odzystanie dostepu do partycji - ich odtworzenie - a co za tym idzie i do danych na nich zapisanych.
odzyskiwanie danych mowisz... dysk 80 gb... z czego 99% jest zawalony, moimi danymi...napewno music byc jakis sposob coś...nie probowałem w trybie awaryjnym ale zaraz lukne moze podziała... A+B+C ?...raczej nie bede widzial roznicy ale ok zrobie ;]
Ujmijmy to tak:
Dwa dyski [b]A[/b] + [b]B[/b].
Potem jest dysk [b]C[/b].
Wracasz do układu [b]A[/b] + [b]B[/b] i ten [b]B[/b] jawi się jako niesformatowany. Ok.
A próbowałeś układu [b]A[/b] + [b]C[/b]?
A może [b]A[/b] + [b]B[/b] + [b]C[/b]?
A próbowałeś układu [b]A[/b] i [b]B[/b] w trybie awaryjnym?
A może by tak spróbować jakiegoś programu do odzysku danych?