Do czego służą te płyty?

Na początku chcę powiedzieć, że jestem 100% laikiem i mogę nie zrozumieć niektórych terminów :redface: (to tak na marginesie :) Do mojego notebooka dostałam różne płytki, między innymi były takie: 1) na której pod nazwą komputera jest napisane System CD, a w innym miejscu (Bootable) 2) (są ich 2: 2-1 i 2-2) Recovery CD, a w innym miejscu Polish (XP-Home) Do czego one służą? Chcę totalnie posprzątać mój stary komputer, bo na dysku C zostało niespełna 10% miejsca i masa programów, których pewnie nie używam. Znaczy się mam od nowa postawić system, przeinstalować system (nie wiem tak naprawdę czy te dwa określenia to to samo, czy nie#-o ) Wiem, że będę musiała do tego użyć CD z Windowsem, ale która to jest? Jeżeli nr 2) to do czego jest nr 1). Czytam opisy takich porządków, ale nie wszystko z nich rozumiem. Np. co to znaczy bootować 8-[

Odpowiedzi: 2

Jeśli to coś zmienia: odnośnie 2) w komplecie oprócz tych 2 płyt "polish", są takie same 2 płyty "english"
morskiesloneczko
Dodano
06.11.2007 22:16:21