Dlaczego nie mogę odtworzyć filmiku wideo 3gp?

Witam uprzejmie i proszę o pomoc w następującej sprawie: Nie mogę odtworzyć krótkiego filmiku nagranego komórką Sagem MYX 6-2 w formacie 3gp.przesłanego na komputer bluetoothem(Laptop Dell 1501 Windows XP HE SP-3) ktory nie chce go odtworzyć.Po wyszukaniu programu jaki powinien go otwierać Komp wskazał na Google Video Player 1.0.3.3.Pobrałem i zainstalowałem tą aplikację jednak gdy probuję otworzyć ten filmik pokazuje się okienko z tytułem"Google Video Pl..." i treści:The file type is not supported. Ponieważ (słaba znajomość angielskiego) z tego wynika,że ten typ pliku nie jest tłumaczony(poparty) jakiego programu mam użyć aby te filmiki z Sagema( i z SE k800i który również nagrywa w tym formacie) nagrywane w formacie 3gp mogły być odtwarzane na komputerze. Ponieważ jestem początkującym i bardzo "zielonym" użytkownikiem bardzo proszę o możliwie jasne i proste podpowiedzi,za co z góry dziękuję.

Odpowiedzi: 7