Dlaczego jak zainstaluje K550i czy coś w tym stylu nie mogę włączyć komputera?
Witam.Dlaczego jak zainstaluje nowy sprzęt np. Irda,bluetooth.Wczoraj zainstalowałem Sony Ericson k500i (usb) a dzisiaj właczam komputer i widzę taki obraz :
[URL=http://img501.imageshack.us/img501/7739/monitorpu6.jpg][IMG]http://img501.imageshack.us/img501/7739/monitorpu6.jpg[/IMG][/URL]
Tak już miałem nie raz, nie dwa.Ale wiem ja se z tym radzić. (Przy włączaniu komputera wciskam F8 i wybieram Tryb Awaryjny i przywracam stan do tego gdzie nie było zainstalowanego)Co ja mam zrobić abym wszystko mógł instalować, i żeby nie było takich nie przyjemnych sytuacji?Formatowanie dysku odpada, więc proszę nawet takich propozycji nie dawać.A tak na marginesie to nie mam zainstalowanego .Net Framework na wzgląd tego że przy właczeniu komputera nie chcę wybierać użytkownika, bo jestem jednym użytkownikiem komputera.
Pozdrawiam
Odpowiedzi: 4
Wiem, że chcesz mi pomóc ale ja nic nie łapię.Po pierwsze to nie znam się ani grama na BIOS-ie a po drugie prosiłbym o odpisanie na gg, ponieważ na gg krok po kroku mi wytłumaczysz :) Już napisałem do Ciebie.
Jeśli po instalacji urządzeń działających na USB wykłada ci system to sprawdź w BIOS-ie ustawienia tj.
USB LEGACY - DISABLE, USB 2.0 support - ENABLE. W Twoim BIOS-ie nazwy mogą być inne tak jak i liczba opcji dot. USB ale jeśli zmiana tych ustawień nie pomaga to przywróć BIOS do ustawień fabrycznych. U mnie błędy typu IRQ_LESS...
powodowały kiepskiej jakości pamięci i po ich "dostrojeniu" w BIOS-ie problem zniknął. Możesz też zainstalować SiSoft Sandra i sprawdzić moduły(z ekranu programu) Mainboard Configuration, Mainboard, Ports za zwyczaj po wybraniu jednego z modułów na samym dole znajdziesz porady i ostrzeżenia (PERFORMANCE TIPS) poczytaj co tam piszą i daj znać.Sprawdz także windowsowy Menadżer Urządzeń i zobacz czy kontroler USB nie ma konfliktów sprzętowych z innymi urządzeniami.