Czym różni się IE8 Beta od IE 7?

Witam wszystkich ciepło i mam pytanie. Czym różni się IE 8 Beta od IE 7,czy róznice są duże a system jest stabilny? Może ktoś z użytkowników już pobrał i używa tę wersję i ma już jakies uwagi i opinię na jej temat?Czy ta wersja IE jest bezpieczniejsza i szybsza od Mozilli czy Opery? Myślę że wielu użytkowników interesuje ten temat, tym bardziej że dotychczas IE był najbardziej krytykowaną przeglądarką. Za opinie i uwagi na ten temat z góry dziękuję.

Odpowiedzi: 2

Serdeczne podziękowanie i pozdrowienia. [b]01.10.2008, CD do tematu[/b] #-o :neutral: Ponieważ jestem bardzo"zielony" i jak stara panna "i chciałbym i boję się" przeczytałem wiele uwag użytkowników, ktorzy zainstalowali lub probowali zainstalować IE 8 Beta 1 lub 2 na koputerach z XP z SP 2 i z SP3 i mieli z tym problemy.Jednym Beta nie chciała się do końca pobrać czy zainstalować a inni pisali o kłopotach po jej uruchomieniu(białe okna itp).W zw.z tym mam pytanie czy te błędy już usunięto i czy po zainstalowaniu IE 8 Beta1 lub 2 można powrócić do IE 7 lub nawet 6, bo słyszałem że powrót z 7 do 6 nie był już możliwy.Jak to wygląda w rzeczywistości? Pozdrawiam i mam nadzieję że ten dodatek do poprzedniego postu zostanie zauważony i przeczytany i ktoś życzliwy mi na niego odpowie.
andrzej.awm
Dodano
15.09.2008 18:16:45