Czy użycie Recovery z ukrytej partycji przywróci system bez uswaniainnych danych zapisanych na
[left]Witam.Mam problem i pytania z nim związane.Posiadam laptopa Dell Inspiron 1501, który ma na dysku ukrytą partycję z Recovery do przywracania systemu.Jestem początkującym uzytkownikiem i nie wiem, czy użycie Recovery z tej partycji nie tylko przywróci Windowsa ale i usunie jednocześnie wszystkie inne programy i pliki,które sam zainstalowałem, czy pozostawi je nienaruszone?
Czy używając Recovery można podzieić dysk na kilka (2 - 3) partycje, bez utraty dotychczas zapisanych danych.
Czy po przywróceniu systemu będę musiał pobrać i zainstalować na nowo wszystkie aktualizacje i poprawki w tym i SP3,które teraz mam już na dysku?
Jak najłatwiej jest wejść w Partycję z Recovery i ją uruchomić? W poszukiwaniu odpowiedzi przeglądałem różne fora, ale porady i odpowiedzi na ten temat dotyczyły tylko laptopów Accera a w nim przy uruchamianiu Recovery używać należało klawisza F10 z zaznaczeniem że w laptopach innych firm i marek mogą to być różne klawisze bądź ich kombinacje.
Czy ktoś może już zetknął sie z tym problemem i go rozwiązał?
Liczę na pomoc,za którą z góry dziękuję.
Odpowiedzi: 1
[quote=andrzy3xp] czy użycie Recovery z tej partycji nie tylko przywróci Windowsa ale i usunie jednocześnie wszystkie inne programy i pliki,które sam zainstalowałem, czy pozostawi je nienaruszone?[/quote]
Nie wiadomo. Jeżeli zainstaluje system bez pytań to może wszystko wywalić. Programy też, bo są zainstalowane na "starym" systemie. Pliki też może wywalić jeżeli zainstaluje się sam i sformatuje dysk. Odpalisz to będzie dopiero wiadomo.
[quote=andrzy3xp]Czy używając Recovery można podzieić dysk na kilka (2 - 3) partycje, bez utraty dotychczas zapisanych danych.[/quote]
Raczej nie. Nie sądzę, żeby było tam jakieś narzędzie do tego.