Czy ten dysk mi podejdzie? Prośba o rzucenie tylko okiem

[b]Odkopuję temat, ponieważ nastał czas decyzji.[/b] Dziękuję za Wasze dotychczasowe informacje. Z racji jednak tego że nie znam się na hardwarze, chciałbym się Was zapytać o to czy dysk, który mam na oku będzie pasował do mojej płyty głównej (czy będę w stanie go wpiąć w miejsce starego dysku). Wybaczcie lamerskie pytania, ale przyznaję się bez bicia, że w tej dziedzinie jestem lamerem. A nie chce ryzykować pieniędzy, kupić czegoś co potem nie będzie działać (życia zna swoje sztuczki i nie są mi obce sprawy kiedy coś, owszem ma działać, ale... w tym jednym wypadku nie zadziała bo to czy tamto. Tutaj proszę więc Was - speców o rzucenie okiem). [b]Chciałbym kupić ten dysk (aukcja):[/b] http://allegro.pl/seagate-st2000dl003-2-tb-64-mb-sata-iii-kable-i1712356639.html [b]A co ja posiadam? Wklejam tutaj informacje o swojej płycie:[/b] [quote]Właściwości płyty głównej: ID płyty głównej 64-0100-000001-00101111-110707-Bearlake$0AAAA000_A7395IMS V1.1 110707 Nazwa płyty głównej Nieznane Właściwości magistrali FSB: Typ magistrali Intel GTL+ Szerokość magistrali 64-bitowy(a) Rzeczywista częstotliwość taktowania 343 MHz Efektywna częstotliwość taktowania 343 MHz Przepustowość 2743 MB/sek [/quote] Ponadto chcę usunąć ten dysk. I wpiąć nowy jaki kupię (ten z aukcji) na jego miejsce. Załączam więc screeny starego dysku i różnego rodzaju kabli, złącz jakie on posiada: [img]http://img52.imageshack.us/img52/9442/mozaikay.jpg[/img] Te same zdjęcia w wysokiej jakości pod adresem: http://pokazywarka.pl/rt2fm5/ [b]Czy dysk jaki wkleiłem z aukcji będzie pasował?[/b] Używam Windowsa XP SP 3.

Odpowiedzi: 20