Co wybrać?
Wyposarzenie mojego komputera (procesor, karta graficzna) nie jest nowe i zamierzam to zmienić. Programy, gry są coraz bardziej wymagające, a ja nie znam się dokładnie na sprzęcie.
Mam przykładowo progarm antywirusowy monitorujący komputer nonstop przez co spowalnia prace komputera (wiadomo – Norton). Czy moje aplikacje i praca komputera będą działały szybciej jeźeli dokupie dodatkową pamięć RAM czy nowy procesor??
//Moźe to pytanie jest banalne, ale ja nie znam sie na tego typu sprawach :D
Mam przykładowo progarm antywirusowy monitorujący komputer nonstop przez co spowalnia prace komputera (wiadomo – Norton). Czy moje aplikacje i praca komputera będą działały szybciej jeźeli dokupie dodatkową pamięć RAM czy nowy procesor??
//Moźe to pytanie jest banalne, ale ja nie znam sie na tego typu sprawach :D
Odpowiedzi: 7
Przeznaczenie mojego kopmutera jest raczej do pracy, internetu a ja nie mam gier aź tak bardzo wymagających.
Podsumowując aby przysieszyć prace mojego komputera muszę dokupić pamięć RAM a procesor na razie zostawić?
Podsumowując aby przysieszyć prace mojego komputera muszę dokupić pamięć RAM a procesor na razie zostawić?
W porównaniu tych CPU dla architektury 32 bit wydajniejszy jest Athlon zakładając zbliźone taktowanie porównywalnych modeli.
Natomiast Sempron 64 bit jest wydajniejszy od modeli Athlon 32 bit.
Natomiast Sempron 64 bit jest wydajniejszy od modeli Athlon 32 bit.
btw, procesorow i sprzetu, nie jestem pewien ale chyba Athlony(chyba) wycofali z produkcji? i teraz produkuja Semprony ? Czy tez te dwa rodzaje sa rownolegle sprzedawane? jesli tak to ktory z nich jest lepszy, bo czytajac na stronach producentow samych superlatyw, ktore czesto sie nie sprawdzaja w praktyce jest bez sensu.
P.S. Lepszy jest athlon czy wlasnie ten sempron(do gier)
P.S. Lepszy jest athlon czy wlasnie ten sempron(do gier)
Do czego ma być ten komp ?
Internet,biuro dokup ramu i będzie grać.
Gry ?
Praktycznie wszystko,ram,grafika,procesor,co za tym idzie płyta gł.