CISCO VPN Pulpit Zdalny

Witam. Mam zestawione polaczenie VPN pomiedzy 2 oddziałami mojej firmy. Do tej pory mialem to zestawione na DLINK-ach i wszystko działało. Jednak musieliśmy przejść na CISCO i zaczęły się schody. Dla przykładu nazwe oddziały A i B. żeby było połączenie VPN z oddziału B musze puścić ping do oddziału A. jak już jest zestawienie to wygląda na to że wszystko działa. Można pingować między serwerami w oddziałach. Można przenosić pliki pomiędzy oddziałami. ale pojawia się problem z Pulpitem zdalnym. Z oddziału A można się połączyć Pulpitem Zdalnym z oddziałem B po jego publicznym adresie IP. natomiast pomimo tego, że jest zestawione VPN i można wypingować wewnętrzny adres IP serwera w oddziale B to nie można się do niego dostać przez Pulpit Zdalny z oddziału A wykożystując lokalny adres można tylko przez adres globalny. Przy probie połączenia się z serwerem B przez jego IP lokalne wyskakuje komunikat ze upłynął czas połączenia pulpitu zdalnego. Nie wiem czy nie ma to czegoś wspólnego z ustawieniem MTU. Może jakieś pomyśly albo wskazówki. Jestem naprawdę zdesperowany. Przepraszam jeszcze 2 ważne informacje. 1. Prubuje się łączyć z Windowsa XP Pro SP2 2. serwer w B chodzi na Windows 2003 serwer. Komunikat jaki dostaje przy probie połączenia sie z Pulpitem Zdalnym: "Klient nie może połączyć się z Pulpitem Zdalnym Być może połączenie zdalne nie jest włączone lub komputer jest zbyt zajęty, aby zaakceptować nowe połączenia. Możliwe również, że połączenie uniemożliwiają problemy z siecią. Ponów próbę połączenia później. Jeżeli problem powtarza się, skontaktuj się z administratorem. Jeżeli zmienie wartość MTU na 1024 to otrzymuje komunikat o tym że za długi czas przy probie połączenia się z Pulpitem zdalnym.

Odpowiedzi: 0

skaurusiak
Dodano:
25.09.2007 21:48:11
Komentarzy:
0
Strona 0 / 0