Budzik w C#

Zapraszamy do komentowania artykułu: Budzik w C#.

Odpowiedzi: 13

hey, mam trzy pytanka do programu: 1) deklarujemy 4 zmienne typu DateTime ale tylko przy dwoch jest "= new DateTime();" - dlaczego?? 2) przy konwersji czasu na stringa podajemy ("T") - jw 3) TimeSpan(0, 1, 0) - co oznaczja kolejne cyfry ??
Komentarz
Dodano
29.08.2006 15:18:40
Jestem poczatkujacy i ciezko jakos wychodzi rozumienie kodu. Co prawda pod kodem albo przed nim jest zawsze wyjasnienie ale bardziej zrozumiale by byly komentarze w kodzie z opisem co do czego a przynajmniej tak mi sie wydaje. W kodzie odwolujemy sie czesto do czegos co jeszcze nie istnieje przez co trzeba recznie cale wpisac a przy debugowaniu sa informacje ze odwolujemy sie do czegos co nie istnieje ale tylko jednego nie da sie zrobic i to opisanego na samym poczatku: aby w AcceptButton ustawic cmdUstaw najpierw musimy go nanies na forme a nie odwrotnie. Tutorial chyba rozni sie od gotowego projektu np zmieniamy tutaj nazwe formy a w gotowym tego nie ma... Problem mialem z SoundPlayerem gdyz aby go urzyc po pierwsze trzeba dodac using System.Media a nie widze tego w tutorialu no i z wgraniem wave w odpowiednie miejsce gdyz wskazowka "do projektu" nie jest scisla gdyz nalezy go umiescic w \bin\debug poczatkujacy_a_jednak: MouseMove i MouseClick znajdziesz w Properties i Events(to taka zolta blyskawica) konstruktor ktorego szukasz to fragment kodu: public frmBudzik() { InitializeComponent(); licznik.Start(); }
Komentarz
Dodano
28.08.2006 21:48:54
Super artykuł. Mam jednak pytanie. Po uruchomieniu program zajmuje w pamięci prawie 10 mb, po minimalizacji i dalszym użytkowaniu już mniej. Wiecie może co jest przyczyna?
Komentarz
Dodano
17.08.2006 02:04:00
VS 2005 jest dla mnie nowym środowiskiem i mam problem w znalezieniu zdarzeń MauseMove i MauseClick w prperites IconaTay(co wynika z opisu). Gdzie jest konstruktor ? Z tego co się orietuje przy powoływaniu obiektu klasy uruchamiany jest konstruktor nazwany jak klasa tu kazdy przycisk ,label itp jest obiektem roznych klas i sorry za moje rozgarniecie ale nie widze jasno zadeklarowanego kodu konstruktora do ktorego mam wklepać kod :licznik.Start();
Komentarz
Dodano
10.08.2006 22:49:30
The BEST:):):):)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....................
Komentarz
Dodano
28.06.2006 18:48:10
Bardzo dobry tutorialik :) Gratuluje !
Komentarz
Dodano
25.06.2006 15:45:18
Bardzo trafne uwagi - po drobnych poprawkach wszystko jest już ok. Zauważ, że były to jedynie niedopatrzenia w treści artykułu, w treści programu wszystko było tak jak być powinno.
Komentarz
Dodano
12.06.2006 23:52:52
Jeszcze dwie sprawy, o których w opisie nie wspomniałeś: TRZEBA zdefiniować jakąs ikonę dla komponentu IkonaTray (właściwość 'Icon'), w przeciwnym wypadku - mimo, iż program jest minimalizowany do traya, to w trayu go nie widać, ponieważ nie ma co go tam reprezentować. Druga sprawa to brak instrukcji 'this.Show();' dla kliku na elemencie menu 'mnuPokaz' - przez co forma wraca do postaci normalnej, ikonka znika z traya, ale forma nie jest pokazywana ;)
Komentarz
Dodano
11.06.2006 17:57:39
Świetny tutorial! :) Naprawe sporo cennych informacji, minusem jest tylko niekiedy zła kolejność przedstawiania kodu (odwoływanie się do komponentow, zanim jeszcze je wsadzimy na formę), ale ogólnie tutek na 5+! :)
Komentarz
Dodano
11.06.2006 17:44:32
Zarobiste poprostu kul ale nimam tego na kompie tylko gram se u kolegi ,ale jest bardzo fajne
Komentarz
Dodano
25.05.2006 19:26:12
uuu Anonim ty... skypto-podbierco-żerco
Komentarz
Dodano
22.05.2006 00:39:50
  • Kuba 22.05.2006 09:26:33

    Na 2. stronie artykułu, na samym dole jest link do gotowego projektu...

Przydał by się jeszcze gotowy projekt do ściągnięcia.
Komentarz
Dodano
22.05.2006 00:00:23
Bardzo jasno i wyraźnie napisane
Przyda sie :)

Pozdro dla redakcji!
Komentarz
Dodano
21.05.2006 22:06:25
CentrumXP.pl
Dodano:
21.05.2006 16:51:09
Komentarzy:
13
Strona 1 / 1