Brak zakładki – "przywracanie systemu"

Witam !
Mam taki problem: w Mój komputer – Właściwości – nie mam zakładki Przywracanie Systemu.
Próbowałem uruchomić usługę przywracania systemu ( jest ona wyłączona ) ale za kaźdym razem otrzymuję komunikat: nie moźna włączyć usługi przywracania systemu na komputerze lokalnym – błąd 3 system nie moźe odnaleźć ścieźki C/windows/system 32/ schvost.exe...
O dziwo, wszystkie inne uslugi korzystajce z tej ścieźki dzialają prawidlowo
Uslugi od których jest zaleźna usluga "przywracania systemu" są aktywne
Próbowałem:
sfc /scannow – wszystko ok ale zakladki nadal nie ma i uslugi nie moźna uruchomić
sprawdzałem w dzienniku zdarzeń – pokazalo błąd nir 104 – ale w pomocy na stronach Microsoftu ten błąd niestety nie jest zdefiniowany
Skanowanie systemu z konsoli odzyskiwania równieź nic nie dało
Proszę o pomoc i jakieś inne wskazówki

Odpowiedzi: 13

Wykonalem wszystko jak pisałeś – przykro mi ale bez rezultatu – a moźe coś z system volume information?
moźe gdzieś jest coś odhaczone i system nie ma dostępu do uruchomienia tej uslugi – sam juź nie wiem
marek_1964
Dodano
13.12.2005 22:15:19
Otórz podgląd zdarzeń, w logach systemu posortuj listę i poszukaj zdarzen o źródle sr lub srservice
W uruchom jeszcze raz wpisz: rundll32.exe advpack.dll,LaunchINFSection C:\Windows\Inf\sr.inf
Płyta systemowa w napędzie musi być.

W załaczniku daje jeszcze jednego fixa, spróbuj.
Bobi
Dodano
13.12.2005 21:25:29
Po pierwsze tak jak pisalem nie mam zakladki w Mój komputer – Wlaściwości – nie ma fizycznie zakladki "przywracanie systemu"
Po drugie – wszedlem w uslugi , odnalazlem uslugę przywaracania systemu i chcialem ją uruchomić – wywalilo info,źe nie moźna uruchomić tej uslugi na komputerze lokalnym – bład nr 3 – system nie moźe znaleźć ścieźki C:\WINDOWS\system32\svchost.exe –k netsvcs.
Uslugi od której ta usluga jest zaleźna są aktywne
Moje logi:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 20:03:59, on 2005–12–13
Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Program Files\Norton Internet Security\ISSVC.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD–LC\symlcsvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
D:\Instalki\hijackthis\HijackThis.exe

R1 – HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://www.symantec.com/techsupp/servlet/ProductMessages?module=5004&error=183&language=Polish&product=NIS&version=8.0.0.64&build=RETAIL
R0 – HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza
O2 – BHO: Yahoo! Companion BHO – {02478D38–C3F9–4efb–9B51–7695ECA05670} – C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn0\ycomp5_5_7_0.dll
O2 – BHO: AcroIEHlprObj Class – {06849E9F–C8D7–4D59–B87D–784B7D6BE0B3} – C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0 CE\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 – BHO: SSVHelper Class – {761497BB–D6F0–462C–B6EB–D4DAF1D92D43} – C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O2 – BHO: CNisExtBho Class – {9ECB9560–04F9–4bbc–943D–298DDF1699E1} – C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O2 – BHO: CNavExtBho Class – {BDF3E430–B101–42AD–A544–FADC6B084872} – C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 – Toolbar: Norton Internet Security – {0B53EAC3–8D69–4b9e–9B19–A37C9A5676A7} – C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O3 – Toolbar: Norton AntiVirus – {42CDD1BF–3FFB–4238–8AD1–7859DF00B1D6} – C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 – Toolbar: Yahoo! Companion – {EF99BD32–C1FB–11D2–892F–0090271D4F88} – C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn0\ycomp5_5_7_0.dll
O4 – HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 – HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 – HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 – HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 – HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 – HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 – HKLM\..\Run: [RemoteControl] "C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe"
O4 – HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
O4 – HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 – HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 – Startup: Adobe Gamma.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O8 – Extra context menu item: E&ksport do programu Microsoft Excel – res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 – Extra button: (no name) – {08B0E5C0–4FCB–11CF–AAA5–00401C608501} – C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 – Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console – {08B0E5C0–4FCB–11CF–AAA5–00401C608501} – C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 – Extra button: Badanie – {92780B25–18CC–41C8–B9BE–3C9C571A8263} – C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 – Extra button: Messenger – {FB5F1910–F110–11d2–BB9E–00C04F795683} – C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 – Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger – {FB5F1910–F110–11d2–BB9E–00C04F795683} – C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 – DPF: {31E68DE2–5548–4B23–88F0–C51E6A0F695E} (Microsoft PID Sniffer) – https://support.microsoft.com/OAS/ActiveX/odc.cab
O23 – Service: Adobe LM Service – Adobe Systems – C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 – Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) – Symantec Corporation – C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 – Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) – Symantec Corporation – C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
O23 – Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) – Symantec Corporation – C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 – Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) – Symantec Corporation – C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 – Service: ISSvc (ISSVC) – Symantec Corporation – C:\Program Files\Norton Internet Security\ISSVC.exe
O23 – Service: Norton AntiVirus Auto–Protect Service (navapsvc) – Symantec Corporation – C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 – Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) – NVIDIA Corporation – C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 – Service: SAVScan – Symantec Corporation – C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 – Service: ScriptBlocking Service (SBService) – Symantec Corporation – C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 – Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) – Symantec Corporation – C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 – Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) – Symantec Corporation – C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 – Service: Symantec Core LC – Symantec Corporation – C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD–LC\symlcsvc.exe
marek_1964
Dodano
13.12.2005 21:10:28
marek_1964:

1. nie mogę uruchomić uslugi przywracania systemu


Błędy się pojawiają przy próbie uruchomienia ?? Jakie ?? Podgląd zdarzeń – błędy dotyczące usługi przywracania systemu – są jakieś ?? Jakie ??
Żółty
Dodano
13.12.2005 21:01:44
Bobi – wykonalem twoje sugestie jak mi radzileś – ale bez rezultatu
1. nie mogę uruchomić uslugi przywracania systemu
2.wprowadzilem do rejestru plik , ktory mi przeslaleś – ale równieź rezultat jest negatywny
marek_1964
Dodano
13.12.2005 20:59:34
I uwaźasz, ze ktoś zauwaźyłby ten temat gdyby Marek zmienił zawartość ostatniego posta? Odpowiedź jest prosta.
Więc moze zastanów się najpierw nim komuś niepotrzebnie uwagę zwrócisz.
Bobi
Dodano
13.12.2005 20:50:26
Bobi:
Peter, wiesz co to takiego floodowanie?


Tak, wiem. Na forum – pisanie dwóch lub więcej postów pod rząd zamiast zmienic zawartosc najnowszego
Reszta internetu – zazwyczaj zapychanie czyjejś poczty, okienka komunikatora niezbyt zrozumiałą treścią
Peter_l
Dodano
13.12.2005 20:40:07
Otwórz services.msc i sprawdź czy moźesz uruchomić usługe Przywracanie systemu.
W załaczniku podaje jednego jeszcze fixa, rozpakuj i dodaj do rejestru.

Peter, wiesz co to takiego floodowanie?
Bobi
Dodano
13.12.2005 20:04:42
Daj loga z HJT. Pozatym nie flooduj
Peter_l
Dodano
13.12.2005 18:36:36
No tak – niestety ale pospieszylem się z gratulacjami!
Pomimo ponownej instalki sr.inf sytuacja zupelnie nie ulegla zmianie – jest dokladnie tak samo jak bylo – a więc nic to nie pomoglo – kolega , ktory dla mnie wykonal tę operację ( nie mialem wówczas dostępu do kopma ) wprowadzil mnie w błąd twierdząc,źe zakladka przywracanie systemu pojawila się.
przepraszam za zamieszanie ale nadal pozostaję z nierozwiązanym problemem.
marek_1964
Dodano
13.12.2005 18:26:14
Oczywicie, źe zadziałało – jesteś wielki – pierwszy strzał i od razu "10"
Na innych forach nawet eksperci się "powykładali" z tym problemem.
Dziękuję bardzo – będę tu wracał jak spotkają mnie jakieś inne problemy z ktorymi nie będę mógł sobie poradzić.
Najlepszą reklamą dla forum – jest kompetencja ich administratorów

Pozdrawiam

Mam jeszcze inny malutki problem ale opiszę go juź w nowym wątku
marek_1964
Dodano
13.12.2005 10:33:08
Zadziałało? Plik od nowa rejestruje usługę, poprawia błędy z nią związane w rejestrze etc.
Nie trzeba tego robić kaźdorazowo po instalacji, usługa jest uruchomiona domyślnie, zakładka równieź jest dostępna.
Bobi
Dodano
13.12.2005 10:07:43
Mam jeszcze jedn pytanie w powyźśzej kwestii
Za co odpowiada ten plik sr.inf?
Czy jest moźliwe iź naleźy dokonywać kaźdorazowej jego instalacji po wgraniu systemu – tzn. zakladka przywracanie systemu domyślnie jest nieaktywna?

Wgrałem XP sp1 na innym kompie i ta zakladka jest, czy jest moźliwe, źe po wgraniu sp2 ( tak jak u mnie ) trzeba tę zakladkę ręcznie zainstalować?
marek_1964
Dodano
13.12.2005 09:54:42
marek_1964
Dodano:
13.12.2005 09:13:01
Komentarzy:
13
Strona 1 / 1