Brak reakcji .POMOCY!!!!
Witam
Mam bardzo duzy problem,chciałem zainstalować windowsa u brata ,poniewaz muliło mu kompa strasznie,wkładam win Xp(botowalny) do napędu a tu nic zadnej reakcji ,chciałem zmienić w biosie ale nie mogłem wejść w niego .Wykręciłem twardego i u siebie zrobiłem format wszyskie partycje.Włozyłem czyściutkego twardziela do brata a tu nic komputer nawet nie piśnie,monitor czarny nawet cały czas w trybie czuwania.Jestem laik w takich sprawach dlatego proszę o wypowiedz fachowca co to by mogło być i od czego.Wiem ze moze być kilka przyczyn (bios,ram,procesor),Dziękuję za kazdą odpowiedz.
Mam bardzo duzy problem,chciałem zainstalować windowsa u brata ,poniewaz muliło mu kompa strasznie,wkładam win Xp(botowalny) do napędu a tu nic zadnej reakcji ,chciałem zmienić w biosie ale nie mogłem wejść w niego .Wykręciłem twardego i u siebie zrobiłem format wszyskie partycje.Włozyłem czyściutkego twardziela do brata a tu nic komputer nawet nie piśnie,monitor czarny nawet cały czas w trybie czuwania.Jestem laik w takich sprawach dlatego proszę o wypowiedz fachowca co to by mogło być i od czego.Wiem ze moze być kilka przyczyn (bios,ram,procesor),Dziękuję za kazdą odpowiedz.
Odpowiedzi: 2
Nie napisałeś czy robiłeś czym formatowałes dysk
czy zworka na dysku jest OK
spróbuj z dyskietek
Prosta metoda jeśli nie można wystartowac z CD
Instalujesz win.na innej partycji lub w wybranym folderze
startujesz z nowego
USÓWASZ stary NIE FORMATOWAC!!!!!! zostanie kilka plików
instalujesz nowy na dysku C
start z dysku C
usówasz z innej partycji lub folderu
Jestes pewny ze podlaczyles wszystkie kabelki? Przelacznik na zasilaczu?
Jesli robiles (grzebales w srodku) bez odlaczenia zasilania, mozliwe jest - choc tak na prawde malo prawdopodobne - ze doszlo do jakiegos przepiecia ...no i klapa.
Jesli robiles (grzebales w srodku) bez odlaczenia zasilania, mozliwe jest - choc tak na prawde malo prawdopodobne - ze doszlo do jakiegos przepiecia ...no i klapa.
Strona 1 / 1