brak pulpitu, ikon paska start itp RATUNKU
Mam problem otoz probowalam zainstalowac skina do xp i cos zle poszlo i teraz po uruchomieniu systemu nie widac ikon pasku start prawy przycisk myszy wogle nie dziala:wtf: . By wejsc do nata musialam uzyc menadzera windowsa. Probowalam cos znalezc w archiwum ale bezskutecznie, byc moze cos pominelam. Znalazlam natomiast w watku Przyklejone Faq, cos takiego Explorer po starcie systemu taki wlasnie watek ale nie weim wogle czy to jest wlasnie problem ktory mnie spotkal a jezeli tak wlasnie jest to gdzie mam wpisac te wszystkie klucze i od czego wogle zaczac:-k jestem w tym kompletnie zielona BLAGAM O POMOC[-o<
Odpowiedzi: 6
Jak bym miał osobiście taki problem to starałbym się za wszelką cenę przywrócić system używając narzędzia "Przywracanie systemu" do stanu z przed instalacji. Może to prymitywny sposób ale nigdy mnie nie zawiódł...Działa nawet w trybie awaryjnym...
Próbować go przywrócić na kilka sposobów:
- sfc /scannow
- j/w expand
- przeprowadzając naprawę systemu
Przyjrzał bym się też robactwu, które się zadomowić mogło.
A co można zrobić jeśli treść komunikatu to: windows nie może znaleźć explorer.exe ??
Ano widzisz. To zmienia postac rzeczy.
Nie musisz grzebać po rejestrze by nareperować.
Włóż płyte instalacyjna do czytnika cd, uruchom korzystając z menadzera zadań wiersz plecenia (plik->nowe zadanie -> cmd) i tam wydaj polecenie
[code]expand x:\i386\uxtheme.dl_ c:\windows\system32\uxtheme.dll[/code]
gdzie x - jest literką napędu z włozoną instalka Windowsa xp
Drogi Moderatorze Zółty! wiec nie wiem co mam posprawdzac w edytorze rejostrow, mama mia tam jest mnostwo folderow ](*,) , a jezeli chodzi o explorer.exe to wyswietla mi sie taki komunikat Uruchomienie tej aplikacji nie powiodło sie, poniewaz nie znaleziono Ux Theme.dll. Ponowne zainstalowanie aplikacji moze naprawic ten problem (dodam to ze gdy wlaczam komputer ta informacja wyswietla mi sie sami 3-krotnie) #-o