Brak pomocy technicznej
Witam, dziś sobie chciałem wejść do [b]Pomoc i obsługa Techniczna [/b] a tu nic nie zostaje wyświetlone, pomimo że w Menadżer zadań ładuję usługi typu Helpctr oraz HelpSvc gdzie za moment znikają one z Menadżera zadań.
Zaraz za czełem szukać na forum gdzie znalazłem następujące porady, wywołanie pomocy przez Helpctr.exe włączenie usługi Pomoc i obsługa techniczna, ponowne zainstalowanie pomocy technicznej z pliku phdsext.inf znajdującego się w %windir%\inf oraz sprawdzenie rejestru, a dokładnie mówiąc patcha w HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths który jest obecny wraz z daną ścieżką.
Tak że zajrzałem do podgąlądu zdarzeń, gdzie jest widoczny tylko jeden bład.
[quote]Typ zdarzenia: Błąd
Źródło zdarzenia: Service Control Manager
Kategoria zdarzenia: Brak
Identyfikator zdarzenia: 7000
Data: 2007-05-31
Godzina: 09:34:20
Użytkownik: Brak
Komputer: DOM
Opis:
Nie można uruchomić usługi Zarządzanie aplikacjami z powodu następującego błędu:
Program wykonywalny, w którym ta usługa (zgodnie z jej konfiguracją) ma być uruchomiona, nie implementuje usługi.
Aby znaleźć więcej informacji, zobacz http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp w Centrum pomocy i obsługi technicznej.[/quote]
Gdzie nie mogę uruchomić danej usługi w żaden sposób, a wiem że dana usługa może powodować problemy podczas instalacji oraz reinstalacji programów, nie mam punkt zaczepienia żeby daną usługę naprawić, gdzie nie jest ona zależna od innych.
Co jeszcze zaobserwowałem że gdy wejdę do przystawki usługi to menu rozszerzonym nie są wyświetlane usługi, próbowałem uruchomić przystawkę z opcją /s services.msc /s ale bez skutku.
[URL=http://img232.imageshack.us/my.php?image=usugiwv6.jpg][IMG]http://img232.imageshack.us/img232/1516/usugiwv6.th.jpg[/IMG][/URL]
Dodam że wirusów brak.
Proszę o pomoc.
Odpowiedzi: 0
Strona 0 / 0