Blokada połączenia internetowego przez system

Witam, Zwracam się do forumowiczów z prośbą o pomoc. Otóż od czasu zakupu nowego komputera i instalacji systemu mam problem z połączeniem internetowym. Do tej pory myślałem że to wina mojego ISP(korzystam z Neostrady), ale w TP "specjaliści" powiedzieli mi że może być to wina systemu. Problem wygląda następująco: Komputer jest włączony, internet działa.....po jakimś czasie(to może się zdarzyć w dowolnym momencie dnia) połączenie "pada"...programy które do tej pory działały przestają i wygląda to tak jakby część systemu odpowiedzialna za obsługę połączenia "zawiesiła się". Np. okno komunikatora GG robi się białe(nie widać w nim nic) i jest martwe(nie odpowiada)....Nie można połączenia uruchomić ponownie poprzez panel Neostrady która też nie odpowiada. "Zawieszka" dotyczy tylko programów korzystających z internetu Na TP powiedziano mi że to napewno nie jest wina Neostrady ale raczej protokołów TCP/IP. Jak można temu zaradzić? Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją? Jak można naprawić te protokoły jeśli tu leży przyczyna?

Odpowiedzi: 3

"Gości" może juz nie masz, ale być może miałeś. U mnie kiedyś było podobnie... wszystko sie wieszało, dusiło itd... w końcu tylko format załatwił sprawę :(
XanTyp
Dodano
25.07.2007 15:38:29
Hijack nic nie wykazał...czy to może być TCP/IP jak mi powiedziano na Neostradzie? Połączenie dosłownie się "zawiesza" i nie ma możliwości ponownego włączenia połączenia...programy korzystające z internetu wieszają się całkowicie(bez odpowiedzi, całe białe okno). Komputer trzeba wtedy zresetować(bo nawet nie zamyka się sam...mieli, mieli godzinami na tym ekranie pożegnania).
disi
Dodano
23.07.2007 17:28:23
System czysty od nieproszonych gości ?? Sprawdź sobie loga Hijacka (w dziale Bezpieczństwo znajdziesz informacje na ten temat). Windows zaktualizowany na maksa ??
Żółty
Dodano
21.07.2007 16:22:19
disi
Dodano:
21.07.2007 14:31:17
Komentarzy:
3
Strona 1 / 1