Blokada połączenia internetowego przez system
Witam,
Zwracam się do forumowiczów z prośbą o pomoc. Otóż od czasu zakupu nowego komputera i instalacji systemu mam problem z połączeniem internetowym. Do tej pory myślałem że to wina mojego ISP(korzystam z Neostrady), ale w TP "specjaliści" powiedzieli mi że może być to wina systemu. Problem wygląda następująco:
Komputer jest włączony, internet działa.....po jakimś czasie(to może się zdarzyć w dowolnym momencie dnia) połączenie "pada"...programy które do tej pory działały przestają i wygląda to tak jakby część systemu odpowiedzialna za obsługę połączenia "zawiesiła się". Np. okno komunikatora GG robi się białe(nie widać w nim nic) i jest martwe(nie odpowiada)....Nie można połączenia uruchomić ponownie poprzez panel Neostrady która też nie odpowiada. "Zawieszka" dotyczy tylko programów korzystających z internetu
Na TP powiedziano mi że to napewno nie jest wina Neostrady ale raczej protokołów TCP/IP. Jak można temu zaradzić? Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją? Jak można naprawić te protokoły jeśli tu leży przyczyna?
Odpowiedzi: 3
"Gości" może juz nie masz, ale być może miałeś.
U mnie kiedyś było podobnie... wszystko sie wieszało, dusiło itd... w końcu tylko format załatwił sprawę :(
Hijack nic nie wykazał...czy to może być TCP/IP jak mi powiedziano na Neostradzie? Połączenie dosłownie się "zawiesza" i nie ma możliwości ponownego włączenia połączenia...programy korzystające z internetu wieszają się całkowicie(bez odpowiedzi, całe białe okno). Komputer trzeba wtedy zresetować(bo nawet nie zamyka się sam...mieli, mieli godzinami na tym ekranie pożegnania).
System czysty od nieproszonych gości ?? Sprawdź sobie loga Hijacka (w dziale Bezpieczństwo znajdziesz informacje na ten temat).
Windows zaktualizowany na maksa ??
Strona 1 / 1