błąd podczas ładowania

Witam!
Przez jakiś czas kto inny uźytkował mojego kompa i teraz jak się loguję to wyświetla się komunikat:

Wystąpił błąd podczas ładowania
C:PROGRA~1NEWDOT~1NEWDOT~1.DLL
Nie moźna odnaleź określonego modułu

Po kliknięciu ok wszystko zdaje się działać normalnie, a jako źe jestem zielony nie kumam o co tu chodzi? Czy to coś złego i jak się tego pozbyć? Pozdrawiam wszystkich co to będą czytać i czekam na pomoc :)

Odpowiedzi: 6

Jeszcze raz serdeczne dzięki :lol:
Jestem niestety za głupi na Wasze światłe rady i poszedłem po najmniejszej linii oporu. :oops: Po prostu wykorzystałem narzędzie xp, nota bene b. dobre, punkt przywracania systemu. I wróciłem do dnia kiedy oddałem kompa w ręce mojego bratanka. I wszystko wróciło do normy :shock: , a przynajmniej tak mi się zdaje. Dzięki i pozdrawiam
mzhm
Dodano
27.01.2005 19:04:30
Pozwole sobie podać jeszcze taki oto link: http://www.centrumxp.pl/forum/viewtopic.php?t=23483
Tutaj McScr@by napisł ktorych kluczy naleźy sie pozbyc
Bobi
Dodano
27.01.2005 17:54:24
Regedit to komenda uruchamiajaca/wywolujaca na ekran rejestr systemu do edycji. Klikasz Start –> Uruchom, wpisujesz regedit i naciskasz Enter. No a gdy juz jest widoczne okienko rejestru, naciskasz F3, wpisujesz "newdot" i przeszukujesz rejestr do samego konca, usuwajac wszystkie wpisy ze znaleziona wartoscia. Ponizej obrazek z rejestru co prawda W98, ale w XP jest podobny.

Natomiast co do tej zapory – w Uruchom wpisz "services.msc" i w wywolanym oknie uslug szukasz uslugi Zapory (na dole, poniewaz ustawione sa alfabetycznie), ogladasz jej wlasciwosci ze szczegolnym uwzglednieniem uslug od ktorych jest zalezna. Sprawdzasz po kolei wszystkie te uslugi – ich stan (wlaczona, wylaczona) i jesli ktoras bedzie wylaczona, zalaczasz. Jesli i ta kolejna nie bedzie sie chciala uruchomic pokazujac podobny komunikat o uslugach zaleznych, sprawdzasz nastepne uslugi.
Proste przeciez :wink: .
EL NINO
Dodano
27.01.2005 13:59:49
Serdeczne dzięki (jak zwykle :))